• Anonym (Snabbis)

Hur länge håller era men på att jucka innan det går för dom? 4 sekunder eller mer?

Jag undrar om jag är den kille i värden med snabbast utlösning,
    Har vi haft förspel så ligger jag ofta strax under minuten, annars max ett par minuter.
    Är alla killar så snabba eller finns dom som likt porrstjärnor kan knulla i en halvtimme inan det går för dom?

• Svar på tråden Hur länge håller era men på att jucka innan det går för dom? 4 sekunder eller mer?
  • Baginbox

Du är garanterat inte ensam. Stanna upp lite när det närmar sig, dra ut, slicka henne en stund. Kör på igen, vänta, kör etc. Kan behövas lite övning men sedan kommer du att öka tiden utan att avbryta. Tålamod. Försök framför allt att inte fokusera så mycket på att inte komma då kan det bli en riktig hangup. Sen finns det bedövningsspray som kan hjälpa vissa.

• Anonym

Min man är tvärttom , han kan hålla på mig hur länge som helst tills jag kommer . Ibland upp till en halvtimme .

Han är 40 år och omskuren tror ni att det spellar roll ?

jag tror man måste hitta nåt lösnning så man kan njuta med varandra sexet är viktigt.

• Anonym

Min kan hålla på länge, 20 min typ. Oftast väntar han in mig så att säga.
    Han är 30 år och ej omskuren.

• Anonym

min har lärt sig att styra det så att han inte kommer fören han vill och tro mig han e duktig i bland så kan han låta mig komma flera gånger innan han kommer och vi kan hålla på länge:D

• Anonym (öva)

Min kille kan köra säkert en halvtimme eller mer. Men när det är på väg att gå och han inte vill så stannar han av. Och vi kör inte heller bara rent samlag utan vi byter positioner och kör oralt eller byter till bakifrån eller annan ställning. Där blir ju lite uppehåll också.
    Övning ger färdighet! Så när du onanerar så försök utmana dig själv med att försöka dra ut på själva kommandet så länge som möjligt. Det kommer ge resultat Flört

• Mr Espresso
    Anonym skrev 2011-08-31 21:55:49 följande:

Min man är tvärttom , han kan hålla på mig hur länge som helst tills jag kommer . Ibland upp till en halvtimme .

Han är 40 år och omskuren tror ni att det spellar roll ?

jag tror man måste hitta nåt lösnning så man kan njuta med varandra sexet är viktigt.

Jag är inte omskuren och kan hålla å¨i en timme, med en del konstpauser under tiden. Känner jag att det är på G så slickar jag min flickvän så snorren får vila en stund.
  • Anonym (hmhmhm)

Min kille orkar längre än jag. Han kan vara snabb också när han vill, speciellt nu nbär han lärt sig att jag inte vill hålla på länge och håller han på för länge blir jag bara för öm för att ha sex mer den dagen, eller så kan jag högst en gång till, så han har börjat fatta det där med hellre många snabbisar än ett maraton. Han skulle nog kunnat hålla på hur länge som helst, speciellt efter några öl. Han är 33 och omskuren

• Anonym

min säger att det hjälper att inte fokusera på vad man gör när man är nära, som tex
    om man är nära, inte tänka typ " gud vilken het rumpa hon har" utan tänka på något mindre sexigt, som tex oj vilket glansigt hår, beroende på ens egna preferenser såklart =D

• Anonym (Io)

Min man är 55 år och kan komma inom någon minut. Men även hålla på längre fast inte längre än 5-10 min när han väl är inne s a s.

Svar på tråden Hur länge håller era men på att jucka innan det går för dom? 4 sekunder eller mer?