• Gurkan

Wordfeud

Wordfeud använder sig av dsso.se enligt idg.se
    Om det stämmer eller ej vet jag inte. Jag stör mig inte på att man kan böja ord men jag retar mig på att man kan lägga s efter i stort sett allt och det skapar ord som inte ens finns. Lägg där till att man kan lägga "ord" som ABC och få det godkänt känns lite så medan ord som LA inte går igenom.
    Man får helt enkelt pränta in konstiga ord och komma ihåg dem :)

jag tycker den slumpmässiga planen är skitrolig, man kan få vansinniga poäng för enkla ord och som kan slänga om spelet helt! 

• Gurkan
    Kajee skrev 2011-09-24 14:19:39 följande:
    Jag har också hört att det är dsso som gäller.
    CD går men inte LP. Ologiskt så det förslår. Min kompis la ordet sylts igår - hur ofta användrer man den böjningen egentligen? Men jag slog tillbaka med ordet omboka över en TW och en DW = 66p. 

Jag har yttert blandade känslor för den slumpade planen. Många poäng är ju kul, men ibland är det helt hysteriska poäng som det aldrig går att komma igen emot. De roligaste matcherna är de som är jämna. 
    Det är klart kul att vinna men jag spelar mest för spelandets skull och utmana mig själv, hjärngympa när man är föräldraledig så det gör inget om någon ligger 200 poäng framför mig bara för de lyckades pricka in massor med tw och dw och tl och dl.

Sylts... Teve funkar ju med 
Svar på tråden Wordfeud