Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Svar på tråden Män i uniform
  • ulfsas

Är singel numera och flygkapten.....så det finns hopp Skrattande
    Får gå ut ikväll och se vad som bjuds.....

• Bye baby Bunting
    ulfsas skrev 2011-09-02 21:13:34 följande:
    Är singel numera och flygkapten.....så det finns hopp Skrattande
    Får gå ut ikväll och se vad som bjuds.....
    Ska du gå ut i din uniform?

Jag förstår inte riktigt det där med uniforms fetisher. Det är ingen av er som riktigt förklarat varför det är så sexigt heller. Är det att de representerar en auktoritet eller är det endast de riktigt snygga männen som klär i det. De män som skulle kunna vara sexiga i nästan vad som helst eller...
  • Anonym

Jaa, åå en lapplisa!! Eller brevbärare. Nej vänta - en frälsningsarmésoldat!!! Shit pommes frites vad pilsk jag blir.

• Bye baby Bunting
    Anonym skrev 2011-09-02 22:46:26 följande:
    Jaa, åå en lapplisa!! Eller brevbärare. Nej vänta - en frälsningsarmésoldat!!! Shit pommes frites vad pilsk jag blir.
    *asg*
  • ulfsas
    Bye baby Bunting skrev 2011-09-02 21:52:45 följande:

Jag förstår inte riktigt det där med uniforms fetisher. Det är ingen av er som riktigt förklarat varför det är så sexigt heller. Är det att de representerar en auktoritet eller är det endast de riktigt snygga männen som klär i det. De män som skulle kunna vara sexiga i nästan vad som helst eller...
    Nej, har den aldrig på mig annat än på jobbet och i crewtransporter och i hotell-lobbys vid in och utcheckning.
    Det är inget man går i annars .....men......det verkar som om några kvinnor uppskattar det. Man blir ju uttittad på Arlanda o.dylika ställen. Om det är för att folk är så nyfikna på vem som är pilot eller om någon gillar uniformer framgår tyvärr inte. Man får på tok för lite skamliga förslag från tjusiga damer. 

Vore kul med svar på dina frågor.

• Loriyana

Sjömansuniform gör mig totalt knäsvag!!!! Har också en svaghet för brandmän. Åh jag blir alldeles till mig!

• Loriyana
    Nyfiken gul skrev 2011-09-01 07:31:20 följande:
    jag är gift med en brandman...

Dödligt avundsjuk!
  • Anonym (lydig)
    Bye baby Bunting skrev 2011-09-02 21:52:45 följande:

Jag är en heterosexuell tjej som går igång på män i uniform. Kvinnor i uniform tänder jag inte på. Jag tycker att män ser extra manliga ut i uniform och det gillar jag. :) Som du nämnde så kan en uniform representera auktoritet och det får i alla fall mig att bli knäsvag...

Ps. Fula män i uniform går väl an ;) men jag föredrar dom i mitt tycke attraktiva.  
  • MajaOberg

Min sambo arbetar som officer i armén. Kan säga att jag blir lika kär varje morgon när han drar till jobbet i sin uniform!! :)

Har alltid tyckt att uniformer är sexigt, men millitäruniformer är något särskilt. Och när min kille (som för övrigt är jävligt snygg och har en sån där härligt het och manlig kropp) har på sig sin uniform blir det extra sexigt!! Jag blir helt knäsvag helt enkelt!!! :)

Gjorde själv lumpen 2008 och gissa om man hade mycket att titta på i 11 månader... ;)

• Easygo

Uniform och uniform, , en pilot är mer attraktiv än en p vakt Glad 
    hittade en sida härom dagen via en Facebook länk just om uniformdejting, sidan heter uniformkontakt.se 

Män i uniform
  • Anonym (^)

Åh, har en svaghet för brandmän och killar i militäruniform! Speciellt det senare, har alltid varit så. Dock inte de jag känner i och med att jag själv bär militäruniform.

Undra hur jag som tjej uppfattas av killar när jag har min uniform på mig och är ute i det civila. Jag vet inte varför men har av någon konstig anledning alltid trott att de kanske inte tycker att det är så snyggt. Nu är det säkerligen inte så alls! Det är bara en tanke som ibland snurrar i huvudet på mig, inget mer.

• Anonym (Mmm)

Män i uniform gillar kvinnor i uniform, sjuksyrror och flygvärdinnor är riktigt sexiga.

Svar på tråden Män i uniform