• Längtar1985

Nidblödning..?

Hade ÄL 14-16 september och fick ljusrosa blod när jag torkade mig 20 september och tre dar fram. Tog negativt gravtest idag. Tog testet nog för tidigt. Tror ni min blödning kan ha varit nidblödning? Detta är första gången jag provar med pergotime Tacksam för råd...

• Längtar1985

Ja enligt ena min app så skulle jag ha BIM 22a sep och enligt min andra app (har två) så BIM 23 sep.. Idag är det 24e och inget än.. Dock har jag ju tagit pergotime som manipulerar ägglossning så svårt att veta när jag borde få mens... :( Hur många dagar efter ägglossning kan man testa som tidigast?

• Längtar1985

Vart köper man billiga test? Blir ruinerad. När jag testade mig igår testade jag på kvällen. Visste inte att det skulle vara morgonurin. Hur gick det med ditt test föresten??

• Längtar1985

Oj!? Men tror du inte kan vara missfall? :( Ingenting här än. Cykeldag 19 och ägglossning i lördags så vi kör på fyra dagar i rad nu. Hoppas verkligen vi lyckas denna månad.. Ringde vårdgaranti kansliet idag oxå för att få tid snabbare för IVF. Har väntar fyra månader nu sedan remissen skickades.

• Längtar1985

Ja fyra månader är länge. Vårdgarantin är på 3 månader så jag borde få en tid när som helst men jag blir lite orolig när jag läser att det är värsta operationen. Med narkos.. Hade ingen aning om det

Svar på tråden Nidblödning..?