• Anonym

Lustig flickvän!

Hur länge har ni varit ihop? Låter ju som om ni inte riktigt är ett etablerat par? 

• Anonym

dryg brud, känner igen sorten. Måste få säga att ta en sån där diskussion på sms? - hur gamla är ni egentligen?

• Anonym
    Tokstolla skrev 2011-09-01 17:02:11 följande:
    Vad skulle hända om du höll henne på streckbänken istället? 
    Eller, vad skulle hända om du la ner projektet den bruden överhuvudtaget?
  • Anonym

sluta bestäm att ni ska ses och höras dagen nästa dag då, om hon nu har såna problem med sin medicin? då slipper du bli besviken.

• Anonym

Om jag mår dåligt brukar jag må lite bättre om min sambo är hos mig..Tänk om ni ska bo ihop och hon får ont nånstans, var ska du ta vägen då? Man vill ju ta hand om sin älskade när han/hon inte mår bra, jobbigt för dig att inte få det.
    Svara med samma mynt! Låt bli att messa henne och var upptagen med att skura toan eller nåt när hon hör av sig. En kompis till mig ville träffa sin kille, men han hade inte tid för att han skulle göra rent kattlådan den lördan..

• Anonym

Jamen hon åker ju å handlar med sin mamma? Det gör väl ont när man är på affären också? Och vad skulle bli annorlunda om ni bor ihop?? Hon tänker ju bara på sig själv!! Jag har varit tillsammans med min kille i 12 år. Vi går igenom ALLT tillsammans, roligt,tråkigt,ledsamt,ont..ja ALLT! Är det inte så det ska vara?

• Anonym
    FreddeG skrev 2011-09-01 17:20:39 följande:
    Men hade inte hon varit intresserade eller älskade mig så skulle hon gjort slut för kängesen.
    Kanske gillar makten hon känner att hon har bara..Du är värd någon bättre! 
  • Anonym
    FreddeG skrev 2011-09-01 17:20:39 följande:
    Men hade inte hon varit intresserade eller älskade mig så skulle hon gjort slut för kängesen.
    Hon kanske vill ha någon då hon inte har annat för sig eller så vågar hon inte göra slut och hoppas att allt sakta rinner ut ur sanden.
  • Anonym
    FreddeG skrev 2011-09-01 17:26:09 följande:
    Men är man inte intresserad för nån så bjuder man väll inte personen på kräftskiva. Om det nu var hennes föräldrar som sa det så kunde hon ju ljugit och sagt till dom att jag inte kunde.
    Jag bjuder oxå mina vänner på kräftskiva..ta å ställ bruttan mot väggen på fredag och fråga hur hon ska ha det!! 
  • Anonym
    FreddeG skrev 2011-09-01 17:33:12 följande:
    Nej det kommer det inte bli. För några veckor sedan vart jag bjuden på en födesledags kalas och middagar. Hon vill att jag ska sova oss henne varje gång vi ses.
    men alltid när det passar henne men till dig tar hon inte hänsyn till.
Svar på tråden Lustig flickvän!