• Korsriddaren

Lustig flickvän!

En sådan flickvän hade jag en gång i tiden, före mobiltelefonerna. Inte alls kul att sitta och vänta som en äggsjuk höna på att lilla snuttan skall höra av sig. Jag höll ut i nio månader (har ett jävla tålamod) sen dumpade jag henne som ett lass grus. Jag var 17 och hon 18. Hon blev helt knäckt. Saknade med andra ord helt självinsikt. Jag kände mig både svinig och nöjd på samma gång. Glad Ställ henne mot väggen TS och fråga hur hon skall ha det, och att du inte vill behöva krusa din sk flickvän. Det hade inte jag gjort!

• Korsriddaren
    Pinkflower880 skrev 2011-09-01 19:19:10 följande:
    Min spontana tanke är att hon är för feg för att göra slut själv och hoppas på att du ska tröttna...

Har också testat det där när jag var yngre och elakare... Skäms
    Tillhörde du kategorin flickor som dumpade killar per mail och/eller sms också? Flört
  • Korsriddaren
    hallencreutz89 skrev 2011-09-01 20:36:59 följande:
    Tycker det är lite klumpigt att folk drar kopplingen att man inte är intresserad om man inte vill träffa någon när man mår dåligt. Det är väl ändå olika från person till person? förstå¨r att folk uttalar sig om hennes känslor när det kommer till att hon inte hört av sig, men det är ju fan bara trams att om man älskar någon så vill man vara med dem hela tiden
    Det finns fler sätt att visa omtanke än att bara träffas. Tycker att TS gjort klart vad som saknas i förhållandet...
Svar på tråden Lustig flickvän!