• Yugen

Lustig flickvän!

hallencreutz89 skrev 2011-09-01 20:36:59 följande:
    Tycker det är lite klumpigt att folk drar kopplingen att man inte är intresserad om man inte vill träffa någon när man mår dåligt. Det är väl ändå olika från person till person? förstå¨r att folk uttalar sig om hennes känslor när det kommer till att hon inte hört av sig, men det är ju fan bara trams att om man älskar någon så vill man vara med dem hela tiden

Sant, alla är olika. Problemet är då när "två olika" är tillsammans och det finns olika sätt att uttrycka känslor, olika närhetsbehov. En kanske känner ett starkare behov av närhet än den andre.  Det är inte konstigt att han känner
    sig försummad. Saken är då hur ska han och hans flickvän lösa detta problem?  Är det möjligt? 
  • Yugen
    Anonym (prata ?) skrev 2011-09-01 21:02:46 följande:
    Pratar ni inte med varandra?  Tyst

Varför SMS:a ??? Förstår verkligen inte!

PS. Du är för påträngande. Låt henne vara ifred och hitta på nåt kul med kompisar mm och låt henne få längta efter dig. Du är alldeles för efterhängsen, hon blir avtänd....Kräks

Lycka till Glad

Nja. Jag tycker inte att han är efterhängsen, han har helt enkelt sina behov.  Det där att man ska sluta ha vissa behov för att det inte passar en annan, fungerar inte och det leder bara till att man förskjuter det som är ett problem.

Jag tycker att hon begår ett fel i sin kommunikation. Hon bestämmer att de två ska ses och sedan avbokar. Om hon nu har det svårt, då ska hon inte ge sådan information som inte kan hålla vid men istället bara säga "får se hur jag mår imorgon, ringer dig".  
Svar på tråden Lustig flickvän!