Inlägg från: Anonym (men herregud.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men herregud.)

Lustig flickvän!

FreddeG skrev 2011-09-01 18:19:22 följande:

Jag känner starka känslor för henne.
    Man kan försvara mycket men man vet ju inte varför allt händer. Hon har som sagt vuxen acne som gör att hon får allvargliga magkramper och denna vecka har hon mens. Och menvärk + magsmärtorna hon får av roacuttan gör att hon vill lägga sig ner och dö.

Hon har berättat om att hon har låg självkänsla, tänker sig inte för. Att hon är lite ego och självständig av sig. Hon mår skitdåligt över att hon har sårat mig. Hon säger att hon borde inte ha realtioner över huvudtaget. Hennes för realtion som varade ca 1 år var att hon och hennes förra kille bara sågs på helgerna pga han jobbade.

Hon säger själv att det hon har gjort är oförlåtligt och tycker att hon inte hon duger åt mig att jag förtjänar bättre. Hon har alltid haft svårt att höra av sig till folk i allmänhet. Hon gllmmer ibland bort att höra av sig till polare och dylikt. Hon har berätta saker om hennes bardom man får blir mörkräd av och dom enda som vet om det är hennes föräldrar och jag. Och säger att hon inte kännt så hör äkta för nån. Hon känner att hon tycker vi borde göra slut för att hon sårat mig så mycket. Det är en stark tjej som inte gråter för nåt men när man pratar om att göra slut så får hon tårar i ögonen. Men inte på det sättet att: nej nej snälla gör inte slut. Utan att hon vet varför det har hänt och hon är orsaken och förstår om det tar slut.

Nu låter det säkert som jag försvara henne men säger bara endel fakt. Visst, det förklarar säkert inte hennes bettende men men.  

Hon vill ju inte vara tillsammans med dig? Hon verkar ju känna att enda sättet att lyckas bli av med dig är att försöka få dig att inte vilja vara med henne. Precis så låter det ju, eller hur?
Svar på tråden Lustig flickvän!