• Mamsis

Lustig flickvän!

Anonym (Hehe) skrev 2011-09-01 18:52:40 följande:

Har inte läst alla inlägg, men det där låter PRECIS som min bästis och hennes kille!

Samma ålder också, I början va dem söta tsm. men nu är dem bara jobbiga ;)

Han är klängig och "ärlig" hela tiden medans hon typ stryps utav det men vågar inte göra slut. Blir bara värre och värre..! Han säger hela tiden att dem är såå kära men det finns ingen förståelse eller tillit i deras förhållande (han skulle däremot säga att det fanns för dem är så perfekta om de inte var för att hans tjej är så lustig ibl.). Hon vet inte om hon vill fortsätta eller inte, för hon älskar han men kanske inte på det viset längre då det hela gått för långt! 

Jag undrar uppriktigt sakt om det är ni!? xD  Allt du skrivit stämmer så bra, haha

TS, sluta sitt och vänta. Här hon inte av sig inom max en timme efter ni har bestämt att ses, gör nåt annat och var inte hemma om hon kommer dit sent eller hör av sig sent. Skickar hon sms flera tim efter att ni skulle ha setts svara bara; Lugnt hittade på annat, kram.
    Och sen inget mer.

Eller så inser du att hon inte är så spec kär i dig om ens alls.
  • Mamsis
    Anonym (hoho) skrev 2011-09-02 07:42:47 följande:
    Du är alldeles för på. Strunta i att ringa henne. Hon kommer då undra varför du inte ringer och bli nyfiken på vad du gör. Nu vet ju inte jag din ålder, men det låter som ni är sådana som använder facebook. Gör som jag och min killkompis gjorde. Såhär var det: Han var dökör i en tjej som inte var sådär super intresserad, bara litegrann. När de umgicks och såg på film så gjorde jag och min kompis upp att jag skulle skicka ett flirtigt SMS till honom. Eftersom han har iphone så ser man ju endel av vad som står på skärmen när smset kommer, så han la den i närheten av henne. Hon såg smset, blev lite svartsjuk och började inse att han är attraktiv. De är nu tillsammans kan jag tillägga och lyckligare än någonsin;) Gör något sådant om ni ses eller gör en sån grej på facebook. Jag lovar att det kommer funka. TJEJER FUNKAR SÅ!;)
    Nu är jag mer kvinna än tjej, men hade jag varit på dejt el liknande med en kille och han hade fått flirtigt sms från någon annan (som jag inte visste var en kompis och att deras jargong var sån) hade han varit no no direkt! Dejtar han mig är det mig han ska vara intresserad av, inte ha andra 'i fall att'. Eller ha mig IFALL han inte får den han eg vill ha.
Svar på tråden Lustig flickvän!