Inlägg från: Anonym (Ni tänker olika) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ni tänker olika)

Lustig flickvän!

Nu har jag inte läst alla svar men när jag läste ditt inlägg med alla sms:en så kände jag att antingen kommer hon med bortförklaringar, eller så har hon dåligt självförtroende.

Att hon inte vill ha någon hon gillar hos sig när hon har ont kan bero på att ni bara varit i hop 2 månader och även om ni pratar om djupa saker med varandra så verkar hon inte vilja visa upp inför dig att hon är sårbar och har ont. Hon vill inte vara till besvär för dig och vill kunna ligga hemma bara och ha ont och käka glass och kolla på tv och se ut som fan och slippa tänka på någon annan.

Dessutom återkommer hon flera gånger till att hon ser sig som gnällande och att hon känner sig taskig mot dig. Antingen har hon dåligt samvete för det, eller så är det återigen att hon har så dåligt självförtroende att hon tar på sig skulden för allt och hon tycker att det är jobbigare att ringa och ställa in en träff än inte ringa alls. Och hon verkar ju tro att du tänker likadant som henne där, men du tänker ju tvärtom där, du vill ju att hon ska ringa. Känns som om hon tror att hon besvärar dig med sina problem, känns som om hon inte är trygg med vare sig sig själv eller i förhållandet.

Svar på tråden Lustig flickvän!