Lustig flickvän!
Hur länge har ni varit ihop? Låter ju som om ni inte riktigt är ett etablerat par?
Hur länge har ni varit ihop? Låter ju som om ni inte riktigt är ett etablerat par?
dryg brud, känner igen sorten. Måste få säga att ta en sån där diskussion på sms? - hur gamla är ni egentligen?
sluta bestäm att ni ska ses och höras dagen nästa dag då, om hon nu har såna problem med sin medicin? då slipper du bli besviken.
Om jag mår dåligt brukar jag må lite bättre om min sambo är hos mig..Tänk om ni ska bo ihop och hon får ont nånstans, var ska du ta vägen då? Man vill ju ta hand om sin älskade när han/hon inte mår bra, jobbigt för dig att inte få det.
Svara med samma mynt! Låt bli att messa henne och var upptagen med att skura toan eller nåt när hon hör av sig. En kompis till mig ville träffa sin kille, men han hade inte tid för att han skulle göra rent kattlådan den lördan..
Jamen hon åker ju å handlar med sin mamma? Det gör väl ont när man är på affären också? Och vad skulle bli annorlunda om ni bor ihop?? Hon tänker ju bara på sig själv!! Jag har varit tillsammans med min kille i 12 år. Vi går igenom ALLT tillsammans, roligt,tråkigt,ledsamt,ont..ja ALLT! Är det inte så det ska vara?