• Gabriella83

Lustig flickvän!

Hm ja jag förstår att du blir olycklig.Hon har visst berättat hur hon är,och hon verkar ju ha självinsikt på så sätt.Men jag tycker ändå att hon inte verkar vara lika intresserad av dig som du av henne.
    Detta grundar jag det på:

1.Hon skyller på att hon ska handla,och detta gör att ni inte kan ses på heela dan.
    2.Hon glömmer att höra av sig.Mer än en gång på en vecka.Du hör av dig mer.
    3.Hon åker hellre ut och handlar med sin mamma istället för att träffa dig,som hon inte har träffat på ett tag.

Detta är vad jag skulle ha gjort/tänkt:(antingen eller)

1.Jag hör inte av mig så ofta som jag vill.Sitt på händerna om det så ska vara-du blir klängig och det stöter bort henne,hon säger själv att hon gillar egentid.
    2.Fundera på om du vill ha det såhär.Ställa ultimatum?Acceptera och mǻ dåligt?Göra slut?
    3.Svara med samma medicin.Jaha,vill du ses idag?naee,jag vet inte,mamma ville vi skulle åka och handla...-spela svårflörtad.Om hon är intresserad kommer hon att höra av sig mer,för att hon saknar dig.
    4.Kräftskivan.Hur är hon mot dig då?Som vanligt?kallare?om det är läge,prata när ni får en stund ensamma,kan hända att hon tycker du är klängig,men berätta bara vad du känner,och vad som får dig att må dåligt,kanske ni kan göra upp om en kompromiss på hur ni vill ha det.Förutsatt att hon vill vara med dig.

Svar på tråden Lustig flickvän!