Inlägg från: Anonym (Tycker synd om) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tycker synd om)

Lustig flickvän!

Skickar en kram till dig TS du har det inte lätt just nu :(

hallencreutz89 skrev 2011-09-03 21:35:15 följande:
    Jag hade aldrig suttit och väntat hela dagen, jag hade ringt upp själv. Hur vet vi att inte hon också satt och väntade hela dagen på att han skulle ringa? Varför är det så fel att hon inte hörde av sig förrän kvällen när han själv inte hörde av sig förrän kvällen? Vem har sagt att det är hennes ansvar att vara den som hör av sig först? Hade vart en grej om han hört av sig under dagen och hon inte svarat
    Men hon har ju dissat honom å skjutit upp hur många ggr som helst..å han försöker bara få vara med henne...
    hallencreutz89 skrev 2011-09-03 23:41:13 följande:
    det gjorde hon ju visst.. de skulle ses ett och hon hörde av sig tolv
    Läs igenom allt igen sakta å noggrant så ser du hur hon slingrar sig å håller på...
    Trynträ skrev 2011-09-05 20:43:57 följande:
    Är man nykär så vill man väl vara tillsammans jämt. Vaddå för på? Tycker det vore konstigt om man hela tiden fick en massa undanflykter som svar när det är så tidigt i ett förhållande.
    GILLAS
    hallencreutz89 skrev 2011-09-05 22:38:26 följande:
    Tycker det är lite taskigt att säga att någon skulle vara mindre kär bara för den inte vill umgås hela tiden. JAg skulle aldrig någonsin i hela livet vilja umgås med någon alls hela tiden, hur kär jag än är. Jag tycker det är kasst att då folk som inte ens känner en sitter och säger att om man är kär på riktigt så vill man minsann vara med varann hela tiden. Det kanske är ER sanning, men det betyder inte att det är en universell sanning som man kan applicera på alla individer. Nu tror jag visserligen att hennes känslor svalnar i takt med att han blir mer och mer klängig, för klängighet är väl ingen speciellt attraktiv egenskap för någon som gillar egentid, men jag tycker inte man kan säga att bara för att hon inte vill träffa honom när hon är sjuk tex så är inte hon kär eller att bara för att hon inte vill klämma in honom på kvällen efter en lång dag så är hon inte nykär osv
    Ja vissa kanske e ensamvargar å det har man rätt att va.
Svar på tråden Lustig flickvän!