• FreddeG

Lustig flickvän!

Anonym (moa) skrev 2011-09-01 17:30:42 följande:
    Ett svepskäl för att hon skulle kunna avleda din misstänksamhet för stunden....kräftskivan blir med största säkerhet inställd.

Nej det kommer det inte bli. För några veckor sedan vart jag bjuden på en födesledags kalas och middagar. Hon vill att jag ska sova oss henne varje gång vi ses.
  • FreddeG

Som det känns nu så vill jag träffa henne idag. Känns om att måste prata med henne omgående om allt för pallar inte vänta tills imorrn.

• FreddeG

Men känns drygt at höra av sig idag igen. Vet i fan vad jag ska göra.

• FreddeG

Vad fan ska jag göra då. Ska ringa upp henne och säga till att vi ska ses idag eller vad?

• FreddeG

Vad ska jag göra då. Åka ut när jag vet att hon är hemma. Eller ringa henne nu och se till att vi ses?

• FreddeG

Vet ju att hon är i stan och kan just nu inte ses. Men det känns som jag vill göra nu är att ringa henne och göra så att vi ses ikväll.

• FreddeG
    Jazza skrev 2011-09-01 17:55:22 följande:

Du får väl bestämma dig för vad du vill ha ut av relationen? Jag kan väl tycka att när man är lite yngre, utan barn, så måste man kanske inte definiera sig så stenhårt? Det kanske är ok med en relation med lite mer öppna dörrar, så att säga. Så länge ni båda mår bra av det? Å andra sidan, du verkar må dåligt av att hon inte har lika stort behov av dig, som du har av henne, men jag tycker inte att du skall vara lika feg som hon, utan säga, rakt ut: "Jag är kär i dig och vill vara med dig, du gör mig illa, och om du inte kan skärpa dig, så vill jag inte vara tillsammans med dig" alla förtjänar väl en chans att ta sig samman?

Men ska jag ringa upp så att vi ses ikväll lr?
  • FreddeG
    Anonym (moa) skrev 2011-09-01 17:56:58 följande:
    Hade hon varit intresserad hade du inte behövt "göra så vi ses ikväll". Ser du inte det själv?

Jag vet men vad fan ska jag göra. Vill prata ansikte mot ansikte. Ringer jag så kanske hon inte svarar , så kan jag ju ringa hem och se om hon har kommit hem.
  • FreddeG
    Jazza skrev 2011-09-01 17:57:38 följande:

Du får väl bestämma dig, först, för vad du vill med er. Sen får du väl ta det när tillfälle ges.

Varför inte göra så att tillfället sker ikväll?
  • FreddeG
    Jazza skrev 2011-09-01 18:00:06 följande:

Jo, visst, om det går, jag säger inget om tid/plats, liksom. Mer att jag tror att det är nyttigt att du definierar för dig själv vad det är du vill ha.

Min spontana tanke är ju den att jag älskar henne otroligt mycket och vill inget hellre än att det ska vara hon och jag. Men vill prata med henne asap. Jag mår kasst nu när man tänker på allt och jag palalr inte vänta tills imorgon.
  • FreddeG

Mycket komiskt endel. När jag åker ut till henne så får hon ångest över att det blir dyrt med bensinpengar och att hon vill betala mig.

• FreddeG

Jag känner starka känslor för henne.
    Man kan försvara mycket men man vet ju inte varför allt händer. Hon har som sagt vuxen acne som gör att hon får allvargliga magkramper och denna vecka har hon mens. Och menvärk + magsmärtorna hon får av roacuttan gör att hon vill lägga sig ner och dö.

Hon har berättat om att hon har låg självkänsla, tänker sig inte för. Att hon är lite ego och självständig av sig. Hon mår skitdåligt över att hon har sårat mig. Hon säger att hon borde inte ha realtioner över huvudtaget. Hennes för realtion som varade ca 1 år var att hon och hennes förra kille bara sågs på helgerna pga han jobbade.

Hon säger själv att det hon har gjort är oförlåtligt och tycker att hon inte hon duger åt mig att jag förtjänar bättre. Hon har alltid haft svårt att höra av sig till folk i allmänhet. Hon gllmmer ibland bort att höra av sig till polare och dylikt. Hon har berätta saker om hennes bardom man får blir mörkräd av och dom enda som vet om det är hennes föräldrar och jag. Och säger att hon inte kännt så hör äkta för nån. Hon känner att hon tycker vi borde göra slut för att hon sårat mig så mycket. Det är en stark tjej som inte gråter för nåt men när man pratar om att göra slut så får hon tårar i ögonen. Men inte på det sättet att: nej nej snälla gör inte slut. Utan att hon vet varför det har hänt och hon är orsaken och förstår om det tar slut.

Nu låter det säkert som jag försvara henne men säger bara endel fakt. Visst, det förklarar säkert inte hennes bettende men men.  

• FreddeG

Det jag känner nu är att jag inte bara kan släppa allt och ta upp det imorrn. JAg kommer tänka på detta hela natten. Så vill fan prata med henne idag och prata med henne om allt. Men vet i fan hur jag sak göra.

Svar på tråden Lustig flickvän!