• Anonym

Lustig flickvän!

FreddeG skrev 2011-09-01 17:44:29 följande:
    Men känns drygt at höra av sig idag igen. Vet i fan vad jag ska göra.
    Ring henne istället...
  • Anonym
    Jazza skrev 2011-09-01 17:46:24 följande:
    Här kommer en, kalla den cynisk om du vill, upplevelse av verkligheten från en som befunnit sig i den några år längre (jag menar inte att ålder, per automatik, genererar visdom, men jag har både varit den tjejen och träffat på snubbar som är som hon)

Fundera lite på detta: Det finns de som både vill äta kakan och ha den. De som vill komma när det passar och dra sig undan när det passar. De som kanske inte alltid är villiga att ta konsekvenserna av sitt agerande, i alla lägen, eller tänker på att deras beteende kan såra personen i andra änden. I min värld är det så att om jag och en vän/man/älskare/kollega (you name it) bestämmer att höras en viss dag, för att ev ses den dagen, så hör man av sig. Punkt. Folkvett, respekt och bara normalt jävla hyfs. Andras tid är lika viktig som min och jag skulle skämmas ögonen ur mig om jag hade låtit någon sitta hemma och vänta på att jag skulle höra av mig, men jag skiter i det, för jag mådde dåligt/orkade inte/hade bättre saker för mig.

Sedan finns det också folk som är ganska fega och inte vågar såra människor genom att göra slut med dem, trots att det sårar mer att dra sig undan. 
  • Anonym

Det du kan göra är att börja med "Jag har inte tid", "Jag mår skit idag" och sluta höra av dig helt.

• Anonym
    FreddeG skrev 2011-09-01 17:44:29 följande:
    Men känns drygt at höra av sig idag igen. Vet i fan vad jag ska göra.
    I ett riktigt förhållande tvekar man aldrig att höra av sig, man bara gör det utan att tveka eller känna sig att det är drygt.
  • Anonym

Nu låter det säkert som jag försvara henne men säger bara endel fakt. Visst, det förklarar säkert inte hennes bettende men men.  

Det är bara du som kan bestämma hur du vill göra. Men hon får ju dig att må ganska dåligt nu. Hon är ju ute på stan och har så ont i mag en så att hon vill dö samtidigt...
    Mitt råd till dig är att omge dig med goda vänner och de du gillar, ta hand om dig själv och fundera på vad DU vill. Hur ska DITT liv se ut? Ta en paus..se hur hon reagerar på det, och fundera och prata med någon du litar på..Lycka till!! 
  • Anonym

Varför är du ens kvar?
    Gör slut och skaffa dig en bättre tjej .... 

• Anonym
    FreddeG skrev 2011-09-01 18:27:39 följande:
    Det jag känner nu är att jag inte bara kan släppa allt och ta upp det imorrn. JAg kommer tänka på detta hela natten. Så vill fan prata med henne idag och prata med henne om allt. Men vet i fan hur jag sak göra.
    men alltså. du har ju fått mängder av tips på hur de ska göra. men du tar inte till dig det som står...

du vill inte ta till dig det. du vlll att vi ska skriva ursäkter för hennes betende och att hon säkert älskar dig jättemycket och vill ha minst 6 barn med dig.

du ursäktar henne samtidigt som du gnäller på henne.

ju mer du skriver om hennes "ursäkter" för att slippa ses ju mer målar du in dig själv i ett hörn.

Hon visar med all tydlighet att hon INTE är intresserad.

Att man är klängig är dessutom väldigt avtändande.
  • Anonym

Skit i att höra av dig till henne om hon inte hör av sig nu. Hon kanske inte är tillräckligt intresserad så hör hon inte av sig så skulle jag dumpa henne.

• Anonym

Hon verkar inte alls intresserad av dig, dumpa henne! Man beter sig inte så när man är kär i någon.

• Anonym

Tjejen verkar ju inte vara tillräckligt intresserad om hon beter sig så. Hur jävla ont man än har så kan man höra av sig! Det är ett måste! Om man inte skulle vara medvetslös då. Och hade jag vart du så hade jag inte tagit den skiten, jag hade inte hört av mig så får man se hur lång tid det tar tills hon hör av sig och får smaka på sin egna medicin!! Lite omoget men då får hon veta hur hon beter sig mot dig. 

Svar på tråden Lustig flickvän!