Lustig flickvän!
Du kan väll bara ringa henne istället för att sitta hela dagen och vänta och bli förbannad så är problemet löst!!!
Du kan väll bara ringa henne istället för att sitta hela dagen och vänta och bli förbannad så är problemet löst!!!
Sadar holl jag ocksa pa nar jag inte var intresserad av nagon!
Om en tjej ar intresserad sa vill man ses hela tiden! Inte hela kanske men man ar lite lattare att bestamma nat i alla fall. Och nasta gang ring upp!!!
Svarar hon inte sa borja inte messa!!
Jag tycker hon verkar jättegullig. Hon verkar bara ha ett liv vid sidan av dig också, vilket du inte verkar ha. Och hon verkar ju ärligt mått dåligt med magont och så. Skulle du vilja ses om du låg hemma sjuk och inte kan man väl veta när det kommer att ha gått över om man är sjuk?
Jag tycker du överreagerar och beter sig som en gnällig barnunge. Hon vill ju trots allt ses och hon skriver kärleksfullt och med hjärtan. Alal veckor kan ju inte vara bra veckor i tajming och sånt. Ni får väl satsa på att göra helgen eller nästa vecka bättre.
Dumpa denna tjej omgående...hon ska inte kunna göra vad som helst mot dig. Tycker hon är superkass helt ärligt. Lägg tiden på något annat.
Jag tror hon är rädd för att dumpa o gör såhär tills du ledsnar o dumpar henne.
Vet inte om det där kan betraktas som varken flickvän eller förhållande...
Ni har ju ingenting gemensamt.
Du låter ganska jobbig och efterhängsen.Kanske hon tycker det är avtändande?
Det tycker jag.
Hoppas det löser sig.
Det är ingen ide att reagera som du gör hon är inte intresserad.
Jag förstår din oro och har medkänsla. Men jag har också det för tjejen.
Förstår inte hur du kan vara sånt svin och göra bort er privata konversation över webben i
ett forum.
Ta tag i dig själv! Att försöka framstå din tjej som en idiot över internet är så
diskriminerande. I ett förhållande handlar det om kommunikation. Kan ni inte kommunisera
så sök terapi som hjälper. Är hon inte med på det så inte mycket göra åt.
Man pratar problem med varandra. Inte med andra och blottar ens partners brister
inför hela världen.
Så jävla taskigt, hoppas hon inte vill ha dig längre. Inte direkt moget att sälja din tjej
såhär över internet inför massa andra människor.
Peace and love!