• Disan

orgasmer - analt

Jag säger ju att analsex is the shit! Man har ju mysiga punkter lite här och var och just analsexorgasmerna är ju fantastiska! Heja heja!

• Disan
    Anonym (2an) skrev 2011-09-02 10:47:54 följande:
    Haha, ja jag har verkligen upptäckt en helt annan värld! Vilka ställningar är skönast analt? 
    Alla som sker bakifrån Nej men en av mina favoriter är när man ligger på mage och killen kommer in bakifrån för då kan man liksom ha ena handen in under sig själv och gunga sig själv till orgasm, om du förstår vad jag menar? Handen över klittan och det området och sedan följer man med i rytmen som sexet går i.
  • Disan
    Anonym skrev 2011-09-02 19:34:31 följande:
    Hej, ni kanske kan ge lite tips till oss då. Vi är ett par som vill ha analsex men när vi provat gör de så in i bomben ont på mig.... Hur gör man för att man kan göra det ordentligt? Vill VERKLIGEN ha analsex o tänder på tanken o sambon också... men vi vet bara inte hur vi ska gå tillväga så de inte gör så ont... förlåt ts att jag frågar i din tråd men kunde inte låta bli och undrar hur ni gjorde
    Ja, uppvärmning är verkligen ett måste!! Pilla, använd små stavar, fingrar etc innan och massor med glidmedel
Svar på tråden orgasmer - analt