• Anonym

orgasmer - analt

Jag har haft analsex många gånger med min man och guud så skönt det kan vara, får orgasm efter några sekunder ( om jag smeker mig)

• Anonym

Hej, ni kanske kan ge lite tips till oss då. Vi är ett par som vill ha analsex men när vi provat gör de så in i bomben ont på mig.... Hur gör man för att man kan göra det ordentligt? Vill VERKLIGEN ha analsex o tänder på tanken o sambon också... men vi vet bara inte hur vi ska gå tillväga så de inte gör så ont... förlåt ts att jag frågar i din tråd men kunde inte låta bli och undrar hur ni gjorde

• Anonym
    Det finns en hel del info på nätet.Googla  analsex,så ser du ,bl.a

http://www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Sexteknik-och-praktik/Analsex/
    http://www.analsexguiden.se/

Det är lite tabu,när det gäller analsex,men det är faktisk många kvinnor får upprepade orgasmer,
    Det gäller att tränna,och tränna och slappna av och vara långsam ,ha tålamod och vara försiktig tills man lär sig.Sedan bli det en vana .
     för många kvinnor det skönaste nånsin som det finns.
    Om du är orefaren,och inte kan det, gör det gärna med en kille /tjej som kan och ha erfarenhet om det, Annars kanske du får obehagliga känsklor,dålig minne, som tyvärr för en del kommer att stanna kvar ett bra tag.
  • Anonym
     Igår såg vi en rulle tillsammans och slutade med att vi hade anal sex och medans han tog mig i röven stimulerade jag klitoris, och jesus amalia vilka orgasmer!! 

Vad var det som hände egentligen? Har vi kvinnor någon g punkt där inne eller andra erogena zoner? Ville bara dela med mig av mina bästa (4 st nästan samtidigt ) orgasmer nånsin! 
    Ja, det stämmer mycket väl, alla kvinnor skulle uppleva och skriva samma sak ,som du beskriver, det finns G-Punkt även där bak.och den bakre klitöris stimuleras också samtidigt,när man har analsex.

När det gäller analsex;;
    Det gäller att göra rätt,och slappna av,

Vad tycker ni ?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-09-02 19:34:31 följande:
    Hej, ni kanske kan ge lite tips till oss då. Vi är ett par som vill ha analsex men när vi provat gör de så in i bomben ont på mig.... Hur gör man för att man kan göra det ordentligt? Vill VERKLIGEN ha analsex o tänder på tanken o sambon också... men vi vet bara inte hur vi ska gå tillväga så de inte gör så ont... förlåt ts att jag frågar i din tråd men kunde inte låta bli och undrar hur ni gjorde
    mitt råd är som många andra här mycket uppvärmning, men jag säger inget glidmedel, utan se till så att du är så våt att du kan använda ditt eget "glidmedel"....
    har nämligen märkt att om man har glidmedel och speciellt om båda är lite ovana med analsex så kan man lätt få in hela kuken utan att den som tar emot är helt färdig för det och det slutar med smärta och kan även innebära spräckning av ringmuskeln...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-09-15 22:30:21 följande:
    Ja, det stämmer mycket väl,  det finns G-Punkt även där bak.och den bakre klitöris stimuleras också samtidigt,när man har analsex.
    G-punkt i analen på kvinnor?
    "Bakre klitoris"?

Det skulle jag väldigt gärna vilja ha en källa på!

Jag gillar verkligen analsex jag med och njuter enormt av det, men föreställningar fullständigt tagna ur luften KAN få dem som inte vill eller känner sig redo att ha det att förhasta sig....

Som TS formulerar sig:
    Anonym (2an) skrev 2011-09-02 07:29:26 följande:
    medans han tog mig i röven stimulerade jag klitoris, 
    så framgår det ju att hon inte fick orgasm enbart av analpenetrationen.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-09-16 16:38:34 följande:
    G-punkt i analen på kvinnor?
    "Bakre klitoris"?

Det skulle jag väldigt gärna vilja ha en källa på!

Jag gillar verkligen analsex jag med och njuter enormt av det, men föreställningar fullständigt tagna ur luften KAN få dem som inte vill eller känner sig redo att ha det att förhasta sig....

Som TS formulerar sig:
    Anonym (2an) skrev 2011-09-02 07:29:26 följande:
    medans han tog mig i röven stimulerade jag klitoris, 
    så framgår det ju att hon inte fick orgasm enbart av analpenetrationen.
    Kontakta RFSU,eller RFSL i din stad, så kan de förklara för dig,om Gpunkten, det bakre klitoris,sambandet med analsex,orgasm,och i det hela som du undrar-

Det är jätte stor skillnand,när man stimullerar enbart klitoris,och får orgasm,och när man får orgasm,via analsex,det måste nån punkt finnas där bak.
    fråga gärna de andra kvinnor,om skillnaden.
Svar på tråden orgasmer - analt