• jolan27

Lönnfet v 14!!

LESS på känna mig lönnfet!!!! Vill ha en gullig babymage!! Känner mig inte bekväm i några kläder alls förutom mjukisbyxor. Var på stan idag och skulle shoppa kläder inför jul/nyår...känner mig inte fin i NÅTT!!! Blir nog att gå i långkallingar på nyårsafton :)!

• Svar på tråden Lönnfet v 14!!
  • Belana
    Gör som JLO och ha en plyschmysdress med blingbling till... Nu går det fort, det längsta väntan är över. Om en månad har du din lilla kula (om det blir som för mig).
  • jolan27

JAAA, vilken bra ide. Partyfin å allt!

• Lillasyster

Jag är i samma vecka som du. Kanske vi kan ge varandra tips hur man gör långkalsongerna nyårsfina...

Mina vanliga kläder är för små, och handla nya nu känns lite tidigt.

• Bullälskaren

Håller med dig. Man känner sig småfet och plufsig, blääää! De vanliga byxorna är snart körda och mammabyxorna är för stora.
    Undar också just vad man kan ha på sig då inga vanliga kläder passar, speciellt hmskt är det att man inte ser uppenbart gravid ut utan bara som sagt småfet.

/En i v 14.

• natalie21

Den kommer ska du se :)

• emy6

hejsan!

jag var på julmiddag med massa kompisar o ville stolt visa upp min mage.... är i v.15 o det råkar vara så att jag vill att alla ska se att jag e gravid o vill mer än gärna stoppa upp min mage i andras näsor... haha... hoppas det inte e bara jag

så jag slängde på mig ett par tajta,STRETCH!!! acne jeans....ett par svarta stövlar utanpå o gick o shoppa mig ett "linne" på mq med knyt i ryggen så både bröst o mage putade så där extra mycket.. den var lite längre oxå så jag kunde glatt ha knapp o gylf öppna på jeansen(annars hade det inte gått) sen e det bara att spänna knuten i ryggen allt eftersom magen växer......

jag kände mig jätte fin o alla såg min mage haha...
    men sen så har jag inte hittat nått att ha på mig resten av alla veckans dagar.... önskar mig ett mys pys sett i julklapp... det e nog skönast...

massa jul kramar

• Miamaria77

Känner igen mig

Tips:

Köpte en jättefin omlottklänning (inte mammamodell) på Lindex för 299 kr för jag skulle på fest när jag var i v 14. Den är i ett snygg fallande material, viskos 91%, resten elestan, så den smiter inte år

Nu är jag i v 16 och kan fortfarande ha den i och med det är omlottklänning, ska ha den på nyår.

Tänker vänta med mammakläder ett tag till och gå i mina gamla för stora jeans och långa tröjor...

Lycka till!

• Äventyr

Känner också igen mig! Är i v 15 och allt har hänt den senaste veckan... Eftersom bara ett par byxor går att knäppa någotsånär bekvämt tänker jag försöka jaga fatt på några mammabyxor, även om det känns tidigt. Jag känner mig snyggare om jag känner mig bekväm och kan andas, tror jag. Men rädd att jag kommer bli besviken, har ingen koll på mammaklädessortimentet, men tänkte ta en grundlig genomgång av det som finns i huvudstaden...hoppas att nåt är på rea också.

• jolan27

Äventyr - Jag blev rejält besviken när jag kollade runt på mammakläder!!! Utbudet är verkligen ingen höjdare. Sen är man i det stadie då ens egna byxor ger en andnöd och man drunknar i mammabyxor. Det får helt enkelt bli mysdress på nyårsafton :), det enda som känns bekvämt nu!

• MARIA99

jag är i v.16.. Känner mej rätt lön fet med trots en liten gravid mage..Detta e 3:e barnet så den har växt lite fortare denna gången. Får precis på mej vanliga brallor men de stramar lite=/ Mammabyxor känns lite pösiga framm på än. Jag ska på fest på nyår men funderar på att ha klänning då faktiskt! Funderar på en svart i spetsmönster som är urringad =)

Svar på tråden Lönnfet v 14!!