Inlägg från: Fiansess |Visa alla inlägg
  • Fiansess

Testpiloterna nu uttagna

Åh men wow vad roligt!!! Ser fram emot att få se kläderna nu i veckan då!

fiansess.blogg.se ♥ Ellenova 08-04-11 ♥ ♥ ♥ Lias 10-01-24 ♥
  • Fiansess

Är det någon som fått sina kläder än? Jag väntar med spänning! Flört
    Hur fungerar det? Hur ska vi rapportera in osv? Antar vi får all sådan info med paketet, men jag är så glad och nyfiken Skrattande.

• Fiansess

Jag fick inte heller mail så jag blev glatt överraskad när jag såg det . Imorn bör ju kläderna komma då!! Spännande !

• Fiansess
    Mmarielle: Fick mail idag om att det är försenat, och att det ska komma senast måndag.

helenlindqvist: Skaljacka + byxor, underställ, vindfleece, strumpor och så tror jag det var en mössa också va?

Hur gamla är era barn som ska få testa? Min dotter på 3,5år kommer få det röd/lila setet. Hon är överlycklig. Första lila ytterplaggen . Helgen kommer kännas lång i väntan, vi vill båda se det typ nu!
  • Fiansess
    Saferide: Ja men mössa har jag för mig det var i det kittet? Måste dubbelkolla sen
    Tror också man kan använda det ganska länge med understället, men jag har köpt overall iaf, blir nog varmare just när det är -20grader . Och smidigare på förskolan än att klä på 3 lager....?

Mmarielle: Min flicka är liten så här blir det 98/104 och jag hoppas inte det är förstort haha. 91cm lång (kort)  .
  • Fiansess

Nepp jag har inte fått ngt? Fick ju mail att det var försenat men skulle komma senast idag.... Bara att vänta ser det ut som. Inte min starka sida

• Fiansess
    Lotta Kvarnung skrev 2011-09-12 17:35:18 följande:
    Hej alla!

Vi har tyvärr lite problem med leveransen av alla produkter men ni som ska vara med i testpanelen ska ha kitten på onsdag eller torsdag denna veckan.

Ledsen för detta...

Ni ska få prova funktionell skaljacka och skalbyxa, underställ i microfleece, vindfleecejacka och ullsockor.

Det kommer också medfölja ett brev med lite mer information.

Ska bli så spännande detta!

Vi hörs snart!

// Lotta Glad
    Ingen mössa då? Trodde det eftersom det fanns en på bilden . Hade vart kul med en matchande men den som är på bilden finns att köpa i butiken då?
    Då ser vi fram emot onsdag/torsdag nu Skrattande.

• Fiansess

Ja man har ju kastat sig ut till brevlådan så fort man hoppat ur bilen varenda dag i 1 vecka nu . Hoppas hoppas posten är snabba och att vi får inviga kläderna i helgen!!

• Fiansess

Idag har min dotter också fått prova sina kläder. Lägger in foton i den andra tråden imorgon .
    Men Lotta, gruppvärd, jag har en fråga. Min dotter fick 104 i skalbyxorna, och jag undrar om det finns ngn möjlighet att gå till butiken och byta dom till strl 98? De var ganska stora och jag är rädd att hon sliter upp dom när de är förlånga. Annars får vi vika .
    Superfina kläder verkligen!!

Svar på tråden Testpiloterna nu uttagna