• Anonym (jaaag)

Tvätta sig inför analsex

Ja alltså... jag är inte så erfaren, har haft det ett par gånger med ett ex och gillade det myyycket, men det var på hans initiativ, och han var erfaren och visste hur det funkade osv. Jag har aldrig haft det med min man, men vill gärna, men jag vet inte riktigt hur fasen jag ska förbereda mig??
    Hur "smutsigt" blir det egentligen? Jag har aldrig spanat in en snorre efter att den har varit i rumpan på mig.
    Jag vill ju inte att han ska bli avskräckt.

Konstig fråga kanske.... på film så kör de ju lavemang, men ska man göra det varenda kväll då?
    Jag tvättar ju mina ädla delar varje kväll, så att det ska vara rent och fint, men räcker det?

Undrar sa flundran... Tips? Hur gör ni?

• Svar på tråden Tvätta sig inför analsex
  • Anonym (m)

Har man analsex varje kväll så är det knappast bra för ph-värde, tarmar mm att göra lavemang varje dag. Om din kille inte klagar så blir det nog inte så smutsigt. Han putsar väl av sig lite efteråt? Blir det lite skit en dag så får man kanske räkna med det. Jag gör lavemang ibland, men har verkligen inte gjort det varje gång. Jag tänker att om man är så rädd för att det ska bli lite smuts så kanske man inte ska ha det så ofta för lavemang är inte bra för tarmarna eller bakteriefloran att göra varje dag.

Prata med honom om det. Var inte så rädd för det. Gör han det så vill han säkert.

• Anonym (tat lugnt)

Man får för det mesta inte bajs på kuken om kvinnan inte känner sig nödig. Mina partners kör aldrig lavemang. Sköt hygienen helt vanligt och känn att du är redo så är det ingen risk. Skulle en olycka hända så är det faktiskt inte hela världen, det går att tvätta bort. 

• Anonym (enkel tvätt)

Jag ser till att jag varit och tömt tarmen under dagen, sen strax innan så tvättar jag med vatten på utsidan och sen med ett finger bara in en bit för att vara säker på att det inte finns några smårester kvar.

Då och då kommer det ju ut brunt men om han vill in där och leka är det ju risken han får ta. 

• Balahir
    Anonym (tat lugnt) skrev 2011-09-02 16:21:24 följande:
    Man får för det mesta inte bajs på kuken om kvinnan inte känner sig nödig. Mina partners kör aldrig lavemang. Sköt hygienen helt vanligt och känn att du är redo så är det ingen risk. Skulle en olycka hända så är det faktiskt inte hela världen, det går att tvätta bort. 
  • Anonym (jaaag)

Nej, jag menar inte att jag ska ha det varje kväll, men man vill ju inte avbryta om det barkar ditåt med- Oh, jag ska bara köra ett lavemang först. Antar att vanlig kvällstvagning med ett extra finger i gumpen för att dubbelkolla gör susen då ;)
    Hahahaaaa, snacka om erotikdödare! Ok, så då blir det inte så väldans smutsigt då. Är mest bekymrad över att chocka honom så att han ska bli helt anti.

Tack för tipsen! :D 

Svar på tråden Tvätta sig inför analsex