Anonym (:() skrev 2011-09-02 21:52:14 följande:
Men åh de e inte sant..jag som trodde jag skulle bli bättre =( har nog hunnit bli sne troligen för jag har så ont så sitta
många gånger är hellt omöjligt..och toalettbesök är med tufft för de kan smärta till och låsa sig..ska testa de strechingen i morgon nu ligger jag i sängen med liniment på..Har sjukgymnast som gett program för övningar för ryggen ska dit nästa vecka..ska ta upp detta med han..
Ska jag sluta med crosstrainern? känns nästan som bud på de :(
Jag vet precis hur det känns jag kunde inte sitta över huvudtaget. Jag stod jämt. Men du, du måste hitta en bra sjukgymnast. Jag har gått hos en massa sjukgymnater, naprapater, kiroprakorer som sa att ryggen var den som det var fel på. Men det är inte ryggen utan bäckenet. Men många fattar inte det. Jag gick också till en sjukgymnast innan denna som gav mig en massa ryggövningar men det hjälper inte om man har ett snedvridet bäcken. Du bor händelsevis inte i örebro eller nära då skulle jag absolut veta vem du ska vända dig till. Det är jätte svårt att hitta någon som förstår sig på problemet och att få en röntgen är som att leta efter en nål i rymden. Sjukvården är inte bra i sverige tyvärr.