2ME atlanta Syskonvagn köpt och prövad
Såg att det fanns flera obesvarade trådar om just denna vagn. 2ME atlanta syskonvagn då jag själv sökte efter omdömen innan jag beställde den från nätet.
Jag hittade den dock extreeeemt billigt på toyland.se med alla tillbehör så jag köpte den.
för vagnen, mjuklift, skötväska och regnskydd(genomskinligt) betalade jag strax under 3000. för en helt ny vagn.
fördelar
den är smal. designad som phil och teds. så barnen är "på" varandra"
den har 4 hjul istället för 3 så den är väldigt stabil
den väger inte mkt mer än en vanlig vagn. 16kg har jag för mig att det stog.
högt styre och bra utrymme när man går med den, dvs fötterna slår inte i vagnen som jag upplevde det med min phil och ted sport.
den är väldigt snygg och ser dyrare ut än vad den är.
alla tillbehören är väldigt fina och ser inte "plastiga" ut.
priset!!!! seriöst. 3000 : D
STORT sitt och ben utrymme för barnen. i alla 3 lägena. vanlig sits, extra sists och mjuklift
mjukliften är även fett varm vilket är suuper på vintern.
nackdelar
det skulle väl vara vikten i så fall. men inte många vagnar särskilt syskonvagnar är mycket lättare. och den var lättstyrd så det blev inga problem
hmm... kanske att gå i snö. men det har jag ju inte prövat ännu : )
helt ärligt vet jag inga nackdelar ännu, det var en "ovanpå" vagn jag ville ha och denna har allt. men om jag kommer på några mer nackdelar så ska jag fylla i dom här i tråden.
i övrigt för det priset och allt man får så är det en väldigt bra köp. vagnen ser jättefin ut. och min väninna som gillar lite märkes vagnar och har en icandy peach tyckte den såg jättefin ut. och min mans vänner trodde att det var en sån dyr vagn i 10.000 kronors klassen.
jag är supernöjd ÄN så länge...
jag hittade 5-6 olika webb affärer (plus några som har en affär i sitt hus i huddinge (sthlm)
men billigast var på toyland.se och dom har upp till 1 års räntefri avbetalning. jag köpte vagn, mjuklift, regnsjkydd och skötväska. för 2985 kr tror jag exakt och tog 6 mån räntefri avb.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-28 11:06
aktuella priser 28 november 2011
vagnen finns på www.Jollyroom.se och www.toyland.se för 1995:-
Jag beställde från Toyland.se
dock har toyland fler och bättre betalningsalternativ.
Men Jollyroom har flera tillbehör från 2ME