• 123ungmamma

Hur gör man nytt inlägg på flashback ?

Hur gör man nytt inlägg på flashback ?
    Varit medlem i några månader nu men hittar ALDRIG var man kan göra nytt inlägg på www.flashback.org 

• Svar på tråden Hur gör man nytt inlägg på flashback ?
  • luna1

Ett inlägg eller en tråd? Om du ska göra en ny tråd så går du in i det forum du vill posta i och längst upp till vänster står det "nytt inlägg" 

• 123ungmamma

en tråd, men jag gjorde ett nytt ämne precis haha:S det blev så..
    vad är det för skillnad på tråd & ämne ? 

• gutegirl
    123ungmamma skrev 2011-09-03 13:08:45 följande:
    en tråd, men jag gjorde ett nytt ämne precis haha:S det blev så..
    vad är det för skillnad på tråd & ämne ? 
    En tråd brukar man oftast finna på en rulle, men ibland händer ju att man tappar den också.
    Ett ämne kan man studera när man går i någon skola, t ex matte, svenska, fysik osv. Ett ämne kan också vara kemiskt.

*hjälper*
  • stylist

Hur gör man ett inlägg här  på familjeliv? 
    Jag lyckades en gång men ingen aning om hur jag gjorde... Jag har försökt hitta det i flera månader igen men det är hopplöst :(  

• Petrol
    haaaneys skrev 2013-04-05 22:17:31 följande:
    fattar inte heller hur man gör ett inlägg på flashback?? 
    Gå in i den tråd du vill svara på och scrolla till botten, i vänstra hörnet har du en knapp det står ´svara på ämne på, där har du det!
  • haaaneys

jag menar hur skriver jag ett inlägg där andra kan svara på mitt ämne?

• Petrol
    haaaneys skrev 2013-04-05 22:34:17 följande:
    jag menar hur skriver jag ett inlägg där andra kan svara på mitt ämne?
    Typ samma grej. Gå in i valfritt delforum, längst ner  i vänstra hörnet - Nytt ämne
  • SoStylish
    Petrol skrev 2013-04-05 22:35:41 följande:
    Typ samma grej. Gå in i valfritt delforum, längst ner  i vänstra hörnet - Nytt ämne
    Eller högst upp till vänster, precis under där det står vilken forumdel du är inne i.

Haha, förlåt men jag förstår inte hur det kan vara så svårt :)
  • Petrol
    SoStylish skrev 2013-04-05 22:52:22 följande:
    Eller högst upp till vänster, precis under där det står vilken forumdel du är inne i.

Haha, förlåt men jag förstår inte hur det kan vara så svårt :)
    Nej, lite märkligt är det, jag menar det står ju ändå ganska tydligt vad varje knapp är till för:)
  • Namxay

Hittar inte "Nytt inlägg-knappen"... Hur svårt ska det vara. Den existerar ej på skärmen min.

• SoStylish
    Namxay skrev 2013-08-16 14:58:32 följande:
    Hittar inte "Nytt inlägg-knappen"... Hur svårt ska det vara. Den existerar ej på skärmen min.
    Gå in på den forumdelen där du vill göra en tråd. På samma rad som du kan byta sida finns det en grå knapp till vänster som heter "Nytt ämne".
  • Fattar ej

fattar inte hur man gör ett inlägg på flashback jag klickar på nytt ämne men då står det

du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet? Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.
    kl
Svar på tråden Hur gör man nytt inlägg på flashback ?