molvärk o ilningar i brösten
jag hade äl den 16 augusti när kan man börja testa e så nyfiken känner molvärk o ömmar i nedredelen av magen av o till o känner ilningar i brösten o dom ser större ut...hjälp vill veta
jag hade äl den 16 augusti när kan man börja testa e så nyfiken känner molvärk o ömmar i nedredelen av magen av o till o känner ilningar i brösten o dom ser större ut...hjälp vill veta
Jag känner samma som du och jag hade ÄL den 27-28 aug.. Alltså BIM-6. Då borde ju du redan ha passerat BIM? Förra gången jag var gravid plussade jag på BIM-3 så du kan nog testa nu :)
jag skrev fel hade mens den 16 o äl den27
Jaha okej, samma som mig då :) Jag fick MF i vecka 4-5 (lite oklart) den 13 aug och blödde en vecka, sen kom ÄL den 27-28 nånstans, så jag har inte fått mens efter missfallet. Hoppas jag slipper :)
Här är en till med ÄL 27 /8 med ömma bröst och stickningar i magen. Jag kunde inte hålla mig så ja tog ett test idag men det var negativt så får väl se vad som händer. :) När tänker ni testa?
jag täncker testa så fort jag får hem mina tester som jag bestälde idag så hoppas
Okej, hoppas du får dom i morgon då :)
Jag ska försöka att inte testa igen förens tisdag eller onsdag. Jag har varit duktig på att vara skengravid och känt gravsymptom andra månader också så vågar inte riktigt lita på mina känningar.. Men att jag är öm i brösten tror ja inte att ja kan inbilla mig :P och det är inget jag brukar ha..
det e samma här det ilar i brösten men inte ömmar änu sen molandevärk inedredelen av magen. sen känner jag mig jätte uppblåst o ireterad
Jag tänker vänta till BIM+7 (om jag klarar det d.v.s) för förra månaden testade jag mig innan BIM och började blöda på BIM+3. Hade jag inte vetat hade jag nog trott att det var mensen.
Nej, ont i brösten brukar man nog inte kunna inbilla sig ;)