Inlägg från: Randig Panda |Visa alla inlägg
  • Randig Panda

Rökning och operation

Hahahaaa. Dagens skratt, tackar.
    Bäst är ju bilden där hon står och röker Ser ut lite som en luffare. Och beter sig som en 5åring "jag vill inte lägga mig!!!!!!"

Nåja. Rätt att inte operera iallafall.
    Och sen att hon inte fått hjälp med avvänjning ser jag heller inget konstigt i, det är väl hennes egen ensak?
    Finns telefonnummer precis överallt på väggarna på sjukhuset och även miljoner reklamer och böcker. Så , lägg av. 

• Randig Panda
    mammalicious skrev 2011-09-06 08:55:11 följande:
    Den artikeln hade kunnat handla om min fd svärmor.. 

Mitt ex bad henne att inte röka överallt när vi skulle hälsa på med vår nyfödda son. Hon bor på landet och hade jättelätt att bara gå ut under den stunden vi var där.
    Hon förstod inte alls, och han frågade henne till slut om hon hellre ville röka vid sitt köksbord eller få besök av sitt enda barnbarn, och hon envisades med att ingen skulle tala om för henne vad hon fick göra i sitt eget hem..  

Hon är också av uppfattningen att eftersom hon rökt under bägge sina graviditeter och amning och det inte är nåt fel på hennes barn så kan det väl inte vara så farligt. Sedan att mitt ex har både allergi och astma, det måste ju vara en slump, eller?

Förlåt OT, min slutmening blir alltså att tanten dels är dum i huvudet, och dessutom väldigt pinsam som går ut i tidningen för att få sympati..  
    Låter som en trevlig dam. Löste det sig?
Svar på tråden Rökning och operation