• BountYhunteR

Hollywoodfruns tortyr av sin lilla bebis!

Fy fan, jag mår uppriktigt sagt illa efter kvällens Hollywoodfruar! Isabel vad-hon-nu-heter-i-efternamn går med sin lilla dotter till en piercingstudio för att se till att dottern får hål i öronen.

Två saker gör mig jävligt upprörd;

1) Hon sitter bredvid och håller för öronen när dottern gallskriker i panik av smärta!

2) Hon kan inte ens hålla i sitt eget barn när hon utsätter henne för denna smärta! 

Kommentaren att nannyn får hålla dottern för att nannyn skall framstå som den onda i dotterns ögon är väl lika jävla pantad som man kan förvänta sig av denna blåsta läpp-fia. 

UUUSCH!!!!!

;)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-05 22:33
    Jag måste fråga- ni som låter era små barn utsättas för detta- VAD TÄNKER NI!?!?!?
  • Svar på tråden Hollywoodfruns tortyr av sin lilla bebis!
  • Ellenö

Ja tyvärr så verkar man få göra hur man vill med sina barn om man är rik och berömd. Stackars lilla flicka, jag blev så jäkla upprörd så ja var tvungen att skriva om det i min blogg. Brukar inte reagera på allt som visas på tv men de va så hemskt att se den lilla skrika och mamman tyckte nog mer synd om sig själv! Barnmisshandel är vad det är.

• Flutterby

Ja fy! Jag ville byta kanal, men det var som att kolla på en trafikolycka, kunde inte sluta! Stackars flicka och blåst mamma. Skrikandes Kräks
    Hon ville väl bara att ungen skulle kunna ha diamanter i öronen så att det syns hur rika de är... 

• Ellenö
    Joddan skrev 2011-09-05 22:35:42 följande:
    Såg inte avsnittet. Piercade dem med pistol eller nål?
    Nål om jag inte såg helt fel, blundade mest.
  • BountYhunteR
    Ellenö skrev 2011-09-05 22:35:16 följande:
    Ja tyvärr så verkar man få göra hur man vill med sina barn om man är rik och berömd. Stackars lilla flicka, jag blev så jäkla upprörd så ja var tvungen att skriva om det i min blogg. Brukar inte reagera på allt som visas på tv men de va så hemskt att se den lilla skrika och mamman tyckte nog mer synd om sig själv! Barnmisshandel är vad det är.
    Jag anser också detta vara barnmisshandel! Stackars lilla flickan fattar ju ingenting, det är ju en ganska hemsk smärta!
    ;)
  • Ellenö

Undra om det finns någon här på FL som utsatt sitt barn för samma sak? jag kan inte riktigt förstå hur man tänker som förälder.

• BountYhunteR
    Ellenö skrev 2011-09-05 22:42:46 följande:
    Undra om det finns någon här på FL som utsatt sitt barn för samma sak? jag kan inte riktigt förstå hur man tänker som förälder.
    Jag försöker ragga upp dem med min uppdatering, men jag gissar att det blir svårt...
    ;)
Svar på tråden Hollywoodfruns tortyr av sin lilla bebis!