• Anonym

match och meetic?

om man har en sida på match, får man då en sida på meetic automatiskt och utan vetskap och godkännande?

de erbjuder också 3 dagars- prova på. kan de "hoppa igång" utan att man godkänt det?

min kille säger att han aldrig varit inne där. han hade en profil på match för 2 år sen och har inte tittat in sen dess. hur kan abonnemanget hoppa på av sig själv? hur kan han ha en sida på meetic? är det helt möjligt att allt detta skett av sigsjälv?

• Svar på tråden match och meetic?
  • Anonym

Vet någon? Tror?

• Anonym (Vet inte)

Men du.. dom har väl en hemsida och mail ?  Om inte så få du väl regga dig och se vad som händer.  Fast det låter märkligt det du skriver. Jag är med på Hp men dom går att nå.

• Anonym (ja)

Jag skaffade medlemskap på meetic för många år sen och det går att logga in på match med samma användarnamn och lösenord och jag har alla mail från meetic på match också. Konstigt men sant.

• Anonym
    Anonym (ja) skrev 2011-09-06 21:16:56 följande:

Jag skaffade medlemskap på meetic för många år sen och det går att logga in på match med samma användarnamn och lösenord och jag har alla mail från meetic på match också. Konstigt men sant.

ok, tack. men kan "gratis erbjudanden"rulla igång själva utan godkännande? måste man inte lämna nr om man vill starta en premuration?
  • Anonym (ja)
    Anonym skrev 2011-09-07 09:54:42 följande:
    ok, tack. men kan "gratis erbjudanden"rulla igång själva utan godkännande? måste man inte lämna nr om man vill starta en premuration?

Hur menar du med ifall ett gratiserbjudande kan rulla igång av sig själv? Har han haft en sida på match så har han automatiskt en på meetic också och vice versa, det sker av sig själv. Så man behöver inte godkänna något för att bli medlem på den ena sidan om man är medlem på den andra.
Svar på tråden match och meetic?