• kela81

Tycker du att Liberos nya blöjor är bra?

Jag, och alla jag känner som använder (använde) libero tycker att de nya blöjorna, active är helt värdelösa.

Så jag blev lite nyfiken på om det är nån som gillar dem?

***Älskade Signe,18 maj 2010***
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att Liberos nya blöjor är bra?
  • varfördåför

vilka är det? är det sådana med kardborre eller sådana man drar upp?

nepp... kan inte stava... sorry!
  • kela81
    varfördåför skrev 2011-09-06 11:20:44 följande:
    vilka är det? är det sådana med kardborre eller sådana man drar upp?
    såna med kardborre
  • Metalmom

Dom är jättebra! Fast jag tycker att de allra nyaste Libero action är ännu bättre. Köper bara dom nu. Till båda barnen.

Lifeś a biatch, and then you marry one.
  • varfördåför
    kela81 skrev 2011-09-06 11:45:04 följande:
    såna med kardborre
    ok, då kan jag inte svara dem har jag inte prövat.. (barnen har bara tålt coops blöjor) men libros som man drar upp sitter väldigt bra på barn med bredrumpa det är den enda erfarenhet jag ahr av libero
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • kela81
    varfördåför skrev 2011-09-06 11:47:23 följande:
    ok, då kan jag inte svara dem har jag inte prövat.. (barnen har bara tålt coops blöjor) men libros som man drar upp sitter väldigt bra på barn med bredrumpa det är den enda erfarenhet jag ahr av libero
    haha...jag använder up&go från libero på min tjej och hon är smal som en sticka, men de sitter jätte bra på henne med....så man kan säga att de har ett brett användningsområde då haha
  • Julia08

Tycker att de är värdelösa, framförallt på natten! Resåren i benen håller inte tätt när blöjan blir tung så numera är det byte av sängkläder nästan varje morgon! Har varit supernöjd med Libero och använt de blöjorna till bägge mina barn. I går köpte jag pampers i stället och de har funkat betydligt bättre över natten!

• kela81
    Julia08 skrev 2011-09-06 12:29:52 följande:
    Tycker att de är värdelösa, framförallt på natten! Resåren i benen håller inte tätt när blöjan blir tung så numera är det byte av sängkläder nästan varje morgon! Har varit supernöjd med Libero och använt de blöjorna till bägge mina barn. I går köpte jag pampers i stället och de har funkat betydligt bättre över natten!
    så är det för oss också, läcker både natt och dagtid. har använt Libero hela tiden till dottern och var jätte nöjd med de gamla. Vi kör Willys egna på natten nu, funkar bra även om de blir lite klumpiga, men de läcker inte i allafall!
  • Julia08
    kela81 skrev 2011-09-06 13:10:53 följande:
    så är det för oss också, läcker både natt och dagtid. har använt Libero hela tiden till dottern och var jätte nöjd med de gamla. Vi kör Willys egna på natten nu, funkar bra även om de blir lite klumpiga, men de läcker inte i allafall!
    Tackar för tipset! Hellre lite klumpigare blöjor än de ultra-slimma som blir tunga och inte håller tätt. Funkar inte Pampers som jag hoppas, så ska jag testa Coops :)
  • Lilla H

Totalt värdelösa för min son. Varenda blöja jag testat hittills har läckt, och inte så lite heller. Innan dess var jag jättenöjd med Libero, men nu har jag bytt till Pampers Baby dry. Funkar perfekt!!

Svar på tråden Tycker du att Liberos nya blöjor är bra?