• nesistas

Efter 5 ICSI, många tårar och besvikelser testade jag +++++++++++++ idag!!

Har inte fattat det själv ännu, men idag på 16:e ruvardagen testade jag + på två olika grav-test. Både cb och det andra testet gav klart utslag. Är helt förvirrad

Var helt inställd på ett negativt test och ville tjuvtesta idag (riktig testdag på juldagen) för att iallafall veta innan julafton. Vände på stickan efter oändligt långa 3 minuter och hittade till min oerhörda förvåning ett plus. Så har den aldrig sett ut tidigare!! Var tvungen att väcka maken och be honom titta också, för att se att jag inte såg i syne. Visst var det ett plus. Kanske att testet är trasigt? Bäst att göra ett till tyckte maken... Pressade fram ett par droppar till på nästa sticka och joho det blev visst plus där också. Två test kan nog inte vara trasiga och missvisande...Jag är gravid!!

Oavsett hur det går nu är jag så lycklig över att ha testat positivt idag. Min kropp kan faktiskt bli gravid. Otroligt. Tack alla vänner här för allt stöd hittills! Sprider en massa grav-baciller över er som fortfarande ruvar. (tänk att jag får skriva det här!!! )
    kram Bobi

• Svar på tråden Efter 5 ICSI, många tårar och besvikelser testade jag +++++++++++++ idag!!
  • arev76

grattis grattis hoppas att du får en härlig graviditet och god jul på "er"!
    Vera

• majsan2

Stort Grattis till dig Bobi! Vad härligt! Alltid lika roligt när nån lyckas efter så många försök - det hjälper en själv att hålla hoppet uppe!
    Jättestor grattiskram till dig! Majsan

• Haley

Gratis i massor!!! Vilken julklapp, va?

• IdaRC

Grattis grattis super grattis lycka till med det lilla livet

• kämpen

Åhh Bobi!!!!*GRATTIS**

Vad glad jag blir för er skull!! Massor av grattis o kramar!!
    Att du får ett + gör mig förhoppnings full, man ska inte ge upp för tidigt!!
    super grattis,,,,njut nu för fulla muggar!!
    GOD JUL!!!
    Kramisar/K

• nesistas

Tack!!! Jag fattar det fortfarande inte.... Har samma molvärk i ryggen som tidigare och känner mig inte mer gravid än vanligt Måste nog köpa ett par test till och testa igen imorgonbitti... Blir nog dyrt om jag ska hålla på att testa varje dag framöver

Två ägg sattes tillbaka den här gången, undrar om det är Piff eller Puff som valt att stanna kvar eller om det är båda två?? Oj oj oj...

Vilken tur att ni finns och att jag får skvallra nyheten för er först. Förstår inte hur jag ska klara att inte säga något till familjen. Men lite för tidigt att släppa nyheten imorgon dagen efter positivt test. Hur gärna vi än vill berätta vill vi också få smälta nyheten själv först.

Kan inte fatta att vi kommit så här långt. Fem genomförda ICSI, varav ett blev abrutet efter ÄP. Ge inte upp vänner, ni som försökt länge med IVF. Det kan lyckas även efter flera gånger! Stora glada julkramar Bobi

• MariaS72

Lämnade just ett grattis i din gästbok, grattar här också, jag fattar inte att ni har orkat! Lycka till med allt nu och GOD JUL!!!

Svar på tråden Efter 5 ICSI, många tårar och besvikelser testade jag +++++++++++++ idag!!