Efter 5 ICSI, många tårar och besvikelser testade jag +++++++++++++ idag!!
Har inte fattat det själv ännu, men idag på 16:e ruvardagen testade jag + på två olika grav-test. Både cb och det andra testet gav klart utslag. Är helt förvirrad
Var helt inställd på ett negativt test och ville tjuvtesta idag (riktig testdag på juldagen) för att iallafall veta innan julafton. Vände på stickan efter oändligt långa 3 minuter och hittade till min oerhörda förvåning ett plus. Så har den aldrig sett ut tidigare!! Var tvungen att väcka maken och be honom titta också, för att se att jag inte såg i syne. Visst var det ett plus. Kanske att testet är trasigt? Bäst att göra ett till tyckte maken... Pressade fram ett par droppar till på nästa sticka och joho det blev visst plus där också. Två test kan nog inte vara trasiga och missvisande...Jag är gravid!!
Oavsett hur det går nu är jag så lycklig över att ha testat positivt idag. Min kropp kan faktiskt bli gravid. Otroligt. Tack alla vänner här för allt stöd hittills! Sprider en massa grav-baciller över er som fortfarande ruvar. (tänk att jag får skriva det här!!! )
kram Bobi