Hur inreder ni hemma i höst?? Vilka trender gillar ni?
Jag gillar också de nya inredningsdetaljerna, men har inte hunnit bytt till höst än här hemma.Jag gillar det lantliga, det rena, ljusa färger tillsammans med trä. Lite tyngre, mörkare höstfärger..
Önskar jag skulle ha mer pengar att lägga ned på hemmet. Vi hyr ett hus, finns mycket jag vill förändra, men vet inte hur mycket pengar man vill lägga ned på ett hus som man inte äger.. De som tidigare ägde huset, innan våra hyresvärdar köpte det, har gjort allt så billigt som de har kunnat. Inga färger passar ihop. I ett rum som vi ska ha som "mysrum" med 2 soffor, en hylla med böcker mm, där är golvet mossgrönt och väggarna babyblå...
I sovrummet är golvet ljusrosa och väggarna i en fin ljusgrön färg.. Väv i nästan alla rum.
Det jag ska göra i höst är att hitta lite nya gardiner, som passar nu i höst. Byta ut vissa kuddfodral i soffan, inhandla fler ljus.. Sedan har jag några projekt jag håller på med här hemma som slukar ganska mycket tid. Bara de blir klara, så kommer huset se lite bättre ut.