Träffat medium idag,,
... och det var verkligen väldigt spännande. Jag har velat göra det här sedan min pojke gick bort för 5 år sedan men jag har alltid varit för rädd. Nu tog jag mod till mig så idag träffade jag en kvinna som tog kontakt med min son. Jag trodde knappt på det i början, men sen började hon säga saker som verkligen stämde. Han gick bort för mellan 2-5 år sedan. Rätt. Han är runt 4-5 år gammal nu. Rätt. Han är blond. Rätt. Han har stor kalufs, men hade inte lika mycket hår när han var levande. Stämmer säkert.
Sen sade hon att jag måste börja tänka på vad jag vill göra i mitt yrkesliv, eftersom min utbildning i princip var färdig. Ja, min utbildning är snart klar, men jag har ingen aning om vad jag vill göra. Jag var kass på att tala för mig själv, jag behövde träna på det. Rätt. Jag skulle jobba med kommunikation, leda, coacha och liknande. Möjligt. Hon sade att jag var fixerad vid graviditet. Rätt. Hon såg en född bebis i mina armar om två år. Möjligt. Jag gifter mig antingen nästa sommar eller nästa sommar igen. Möjligt. Jag var tillsammans med en mörkhyad man. Rätt. Han utnyttjar mig inte. Rätt. Jag har fått ett annat perspektiv sedan min son gick bort. Rätt.
Överhuvudtaget sade hon saker som fick mig att tappa hakan, det var precis som om hon kände mig. Hon sade att min pojke brukade hälsa på mig, och att jag inte skulle vara orolig. Det finns folk som tar hand om honom. Sedan sade hon att jag måste släppa taget om det förflutna, att inte vara rädd. Jag ska satsa min framtid med min sambo..
Det var så mäktigt, och jag vet inte vad jag ska tro. Har jag verkligen pratat med min son som var 4 månader när han gick bort?? Har jag verkligen fått en beskrivning om hur han var som person?? Vad ska jag egentligen tro??