Ilningar i underlivet ???
Är gravid i vecka 20.
Har idag haft ilningar i underlivet. ibland lite mindre och ibland mer så de är riktigt obehagligt. Det går upp lite i magen, men är mest i underlivet. Någon som vet vad det kan vara??
Är gravid i vecka 20.
Har idag haft ilningar i underlivet. ibland lite mindre och ibland mer så de är riktigt obehagligt. Det går upp lite i magen, men är mest i underlivet. Någon som vet vad det kan vara??
Snälla någon som vet, som vill svara??
Foglossning kanske....
Så kände jag när bjuden va på väg längre ner,innan den borrade ner huvudet och fixerade sig.
Bebis skall det naturligtvis stå :)
Ja lägg dig ner på sängen och tryck mitt på själva, ja vad heter det??? "pupp-dynan".. Haha. Gör det ont då?
Där har jag alltid haft ont, ilningar, stickningar, knivhugg i samband med foglossning.
Ja men även om du är i vecka 20 kan ju bebis röra sig neråt vet du :) skulle gissa att hon menar själva venusberget :P
Där håret växer på fittan :P haha
haha, tack för klarspråk. ska genast känna..... :)
Haha ja venusberget ja! Jag visste inte hur jag skulle formulera mej!!!
hur kändes det?
nej de gjorde inte så ont när jag tryckte där,
ilningarna är inte så kraftiga idag heller, skönt
Ok, men det låter iaf misstänkt som foglossning... Kanske du bör ta det lite lugnt framöver
lycka till med bebisen.
Jag hade också ilningar i början (v.5-23eller 24)som var riktigt obehagliga och gjorde ont ibland. Men nu på senaste veckorna har jag inte haft några ilningar alls vilket är skönt. (v.28 nu)
Jag frågade BM vad det kunde bero på men hon har aldrig gett mig nått svar. Men jag hoppas allt står rätt till.
Usch, de är riktigt obehagligt. Fick ilningar mellan benen, känns typ som en tunn tråd som drar neråt eller uppåt, haha asskumt :P Är i vecka 34 nu
jag tror väldigt mycket på foglossningar, jag började få det i vecka 15-16 och det kändes nedre delen av magen och i underlivet. även korsryggen ,ned mor skinkorna och lite i höfterna.. men magen och"underlivet" har känts mest