Ni som arbetar åt/med Forever Living och har lyckats..
Jag vill veta allt, hur ni gick tillväga, hur ni började...
Vart står ni idag?
Har ni ett annat arbete också eller klarar ni er på FL?
Hur mycket tjänar ni i månaden hos FL....?
Jag vill veta allt, hur ni gick tillväga, hur ni började...
Vart står ni idag?
Har ni ett annat arbete också eller klarar ni er på FL?
Hur mycket tjänar ni i månaden hos FL....?
Ingen som arbetar med Forever???
Jag vet inte ens vad det är . Namnet säger mig inget men om du nämner något ?
Jag har några vänner som säljer åt Forever Living och de har detta som extrainkomst endast.
Men jag bor i en mindre stad och har svårt att tänka mig att hon skulle kunna jobba heltid med detta här.
Jag tror att man ska bo i en stor stad, ha möjligheterna att åka runt inte bara i närområdet och göra visningar och rent allmänt jobba arslet av sig för att kunna försörja sig på detta.
Det är om jag minns rätt ett MLM-företag och dras med problem och fördelar (som är få) som alla andra MLM-företag.
Jag tänkte börja med det en gång, fick jobbet och allt. Men jag bor i ett väldigt litet samhälle och har långt ifrån ett stort kontaktnät. Kände inte att jag brann för det tillräckligt mycket för att kämpa så att det skulle bli värt mödan, eller vad man ska säga. :-/
ja, de låter väldigt bra för på "kurserna" för att få "jobbet" så blir man hjärttvättad.
Har nära släkting som gick på de där.
Kurserna får man i övrigt betala själv, likaså hotell övernattningar eftersom det är långt åka härifrån och dit kurserna hålls....
Så ja, det är mest minus och bluff i mina ögon.
Jag gillade inte verksamheten men jag hade det som bisyssla när jag arbetade som massör. Det passade lixom med ett vitrinskåp i min salong där man sålde dom produkterna. Försäljningen gick hyffsat då vissa av sakerna är riktigt bra och de som kommer och lägger pengar på massage är (ursäkta uttrycket) men lätta byten att få på lite mer BRA grejer för deras välmående men sen har jag också insett att det finns massor med annat som också går lika bra att använda och som är billigare. Men det är väl som alla andra grejer också vissa plastburkar på ICA funkar lika bra som dyrare plastburkar. Men har man intresset så går nog allt att sälja. Mycket handlar ju om hur du är som person och tyvärr går väl all försäljning ut på övertalning så länge det inte handlar om basvaror som vi måste ha.
- Det är ju inte att vinna på lotteri... man måste ju jobba för att käna pengar....
betala kurser och hotell? - Det bygger ju på att man ska hjälpa varandra....
Jag vet/känner flera som lever på det och känar upp mot 100 000 i månaden..
- Det är ju inte att vinna på lotteri... man måste ju jobba för att käna pengar....
betala kurser och hotell? - Det bygger ju på att man ska hjälpa varandra....
Jag vet/känner flera som lever på det och känar upp mot 100 000 i månaden..