Kommer de att bli vi?
Jag och min kille träffades o börja dejta lite smått för ca 4 månader sedan....han var då singel sen ca 2 år tillbaka o jag separerade ifrån mitt ex då.... Vi är arbetskollegor o har jobbat ihop i ca 1,5 år så vi har kännt varandra sen tidigare....I början när vi träffades så var inte ja så intresserad av honom på de sättet däremot så har ja alltid gillat hans personlighet otroligt mkt helatiden, men han var på o ja höll emot, känndes inte helt rätt.... O så velade ja nog i nästan 2 mån tid fram o tillbaka, ibland känndes allt rätt o sen blev ja osäker igen.... Men sen så har de växt fram o nu Älskar ja honom mer än någonsin, har aldrig kännes så rätt förut.... Samtidigt som ja började bli säker så blev han istället osäker o velig o de har han nu varit i 2 mån tid, ibland e de bra o emellanåt blir han osäker o då blir han inte alls ha samma slags närhet.... Vi pussas kramas o har sex som vanligt, men ja känner på honom att han e bekymmead o funderar....Vi har inga problem i förhållandet, vi har jättekul ihop, en hel del lika värderingar, kanonbra sexliv, funkar jättebra ihop me mina barn sen tidigare osv.... Men han säger att han har kört fast i de läge ja var i för 2 mån sen, då kunde inte ja säga att ja älska honom , just de kan han inte säga till mig ännu o han känner inte de där sista, samhörigheten.... Är de här något vi kan ta oss ur, varför kan de ha blivit såhär? Ja e störtkär i honom o de har ja oxå varit jättetydlig med,o ja vet att de stressar honom att ja kommit längre än honom i förhållandet, kan de vara de som " förstört.... Vad ska vi göra, vi önskar att de fanns en instruktionsbok
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-07 15:14
Hoppas de finns någon som kan komma me tankar idéer eller någon lösning på detta ?Han säger oxå att han vill fortsätta träffas, men att de går inte hur länge som helst utan lösning att ta sig ur problemet....alternativet är att låta honom vara ensam ett tag o känna efter, eller uppehåll.? Men va e den bästa lösningen.... Ja älskar honom så mkt o de gör så ont, vill komma tillrätta me de här....