Han är 10år och kissar i sängen IGEN
Hej
Första gång jag är inne och medelm men börjar förstå denna sida nu. Vill passa på och höra med er angående sängvätning. Min snart 10-åriga son som fyller år i oktober har börjat kissa på natten igen. Han hade detta problem när han var 7 år. Sökte läkare och fick ett "alarm lakan" så småning var allt bra och tänkte han växer ur det. och det gjorde han..trodde jag..nu är det tillbaka och detta händer nu varje natt. Jag låter inte han dricka längre en timme innan han lägger sig kl 21:00 och ber han gå på toa innan han lägger sig. Funderar på om han känner mycket med skola och börjat få lite mer ansvar inom hemmet typ hjälpa till och städa en gång i veckan och fått mer läxor i skolan som gör att han är så trött på natten att han inte orkar vakna..Han är en normal o gld och pigg kille som precis börjat innebandy efter att fotboll inte var ngt intresse..får inte kläm på det. Något tips? Är inte alls sugen på nya besök hos läkaren med tanke på precis skrivit in mig på rmc..ibland är man bara så trött..