Inlägg från: Borttagen användare |Visa alla inlägg
  • Borttagen användare

Psykologi - test

hallonfot skrev 2011-09-15 08:20:27 följande:
    Jag klarar absolut av andras åsikter. Gör du?

"Testet lär väl följa samma spår". Du låter väldigt bitter. Eller så har du kanske ett liv där allt är av vikt, eller så har du inget liv och måste därför spy galla över andra.

Det enda jag reagerat negativt på i dina inlägg här är hur du uttrycker dig. Sen att svaren på dom två första frågorna inte stämmer har jag förstått. Men jag menar, så jäkla allvarligt är det inte. Det är liksom inte hela världen. Det finns värre saker, men på dig verkar det som om detta är det värsta som har hänt dig. Och i så fall har du tur.    
    kan bara hålla med, vilket värdelöst test. det behöver man inte vara bitter för att tycka men du kanske ska arbeta upp din självkänsla om du går igång på att folk ger dig kritik. du har ju skrivit fel i testet, är väl inte så konstigt om folk tycker det är fel då? den enda som verkar göra en stor grej av det är du ts, herre gud.. folk måste väl få kommentera utan att du gör välrdens grej av det. det går bra med att säga "ja jag gjorde fel" iställer för att försvara det på hundra olika sätt i 50 olika inlägg.
  • Borttagen användare
    Omorfia skrev 2011-09-15 10:24:23 följande:
    Ja! Kan vi inte ha krav på vilka som får vara medlemmar också? Bara de med adekvat högskoleutbildning inom ett ämne får göra quiz om just det ämnet. Annars kan det ju bli feeeeeeeeeeeeeeeeeeel Förvånad

Precis som vi andra så får du ta på ett diskussionsforum att folk tycker att du uttrycker dig illa och är otrevlig.
    vad är det för forum? där skulle nog du passa..
Svar på tråden Psykologi - test