• paula29

Du med nattsvettningar i samband med mens, kom det ävennär du plussade?

Jag har alltid nattliga svettningar i samband med mens. Dvs vaknar genomblöt och måste ibland tom byta sängkläder. Det tog ett tag innan jag kopplade de till mensen.

Vi har hållitpå med barnverkstaden i ca 5 år och fortfarande inte lyckats. Nu ruvar jag på ett embryå sedan 8 dagar och väntar, fasar för att mensen ska dyka upp. Detta är vårt andra ivf och sista frysta embryo i naturlig cykel. Fast jag har fuskat lite och tagit progesteronvagitoier då min mens kan komma för tidigt ibland.

Jag har redan fått mina vanliga nattliga svettningar som vanligt innan mens. Ska jag ge upp hoppet eller?? Jag vet att flera har detta symptom vid mens. Så min fråga är om ni fortfarande svettades den månaden ni plussade?

Har googlat mig galen på denna frågan!!! 

• Svar på tråden Du med nattsvettningar i samband med mens, kom det ävennär du plussade?
  • 1978

Jepp. Fast jag svettas på ett annat sätt än du, men det var samma sorts svett när jag blev gravid som vid mens. Det var det första symptomet för mig som gjorde att jag anade vad som var på G.
    Hoppas att det blir en liten bebis för er också!!

• paula29

Ok tack!! På vilket sätt var de annorlunda? Berätta gärna mer!!

• Pinkflower880

Jag svettades flera veckor i sträck när jag blivit gravid... Sen sporadiskt under hela grav och även nu fem månader efter.

Hur gick det för dig?

Sådär ja
Svar på tråden Du med nattsvettningar i samband med mens, kom det ävennär du plussade?