Hur tar man reda på vad en modell heter?
Om man ser en modell för tex H&M, Gina Tricot eller Lindex, hur kan man ta reda på vad modellen heter eller hur man kan hitta mer bilder på den modellen?
Om man ser en modell för tex H&M, Gina Tricot eller Lindex, hur kan man ta reda på vad modellen heter eller hur man kan hitta mer bilder på den modellen?
testa med att maila företaget med reklamen och be att få reda på vilken modellagentur de använde för reklamen ..
Är det här samma person
http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#category_104855
Jag letade namnet på en kille som var modell för H&M 2010.
Så då googlade jag bara "H&M male model 2010 winter"
Ok, Fick du tag på namnet på det viset då?
är det den mörka tjejen? Jag har svårt att se om det är samma person är tveksam..
chic.se/tyck-till-gina-tricot-byter-modell/
Börja med att kolla upp vilken modellagentur de anlitat? Sen gå in på agenturens hemsida, där brukar modellerna finnas med namn - inte så mycket mer uppgifter. Vill man veta mer om en specifik modell så kan man ju vända sig direkt till agenturen sen.
Det är inte samma. Eftersom G. T.s nya modell är från Brasilien och bilden jag la in är en svensk tjej, så var det ned det. Tack för hjälpen .
*edit Så var det MED det.
Hej! Jag googlade om hur man tar reda på vad en modell heter och försökte göra som vissa här sa men jag lyckas, jag undrar vad modellen i rosa klänning heter? Jag är 99% säker på att jag har en kompis som känner henne och visat en bild på henne.
Länk till en bild på modellen
Länk 1) i01.i.aliimg.com/wsphoto/v1/663565937_1/New-Fancy-Dress-Costume-sexy-night-club-dress-clubwear-terylene-yellow-Black-White-Pink-Red.jpg
Länk 2) www.aliexpress.com/store/product/New-Fancy-Dress-Costume-sexy-night-club-dress-clubwear-terylene-yellow-Black-White-Pink-Red/710762_663565937.html
Tack!