• Trust me

Varför så kåta tjejer?

Tycker du? Jag möter ganska många tvära och bittra också. Kanske fd kåta.. Obestämd

• Trust me
    Anonym skrev 2011-09-08 21:17:46 följande:
    Killar är inte lika kåta som tjejer. Även om de gärna ger sken av att vara superkåta. Efter typ 20-årsåldern är det få killar som kan mäta sin kåthet med kvinnornas. Är i alla fall min erfarenhet. (Som jag inte bygger på min egen kåthet utan efter att ha snackat med mängder av män och kvinnor och läst tusentals trådar på nätet)
    Precis. Skulle man kunna omvandla kvinnlig kåthet till el kunde vi lägga ner kärnkraften direkt.
  • Trust me
    Agridulce skrev 2011-09-11 22:10:48 följande:
    Så måste det ju vara.
    Tror hela min perceptionsförmåga är satt ur balans pga kåtförvirring.
    Det är möjligen nackdelen med kvinnlig kåthet. Styrsystemet har en tendens att bli en aning opålitligt.

Vi kanske av säkerhetsskäl bör lägga ner både kärnkraften och den kvinnliga kåtheten. Förvånad Män umgås bäst med män i avskildhet och under strikta ordningsregler. Tomte (Smajlin föreställer en gubbe med lustig hatt *wink, wink* )
  • Trust me
    Agridulce skrev 2011-09-12 16:40:07 följande:
    @RUSI : korrekt uppfattat. Mitt styrsystem blir helt utslaget vid kåthet. Det är därför det behövs en kontrollerande hand vid nämnda situation.

Och massa män i flock? Jag vet inte riktigt jag. Det skulle ju lämna en massa kåta kvinnor ensamma och vem vet? Vi kanske kommer på att vi kan leva utan er?
    Tror du munkarna har något problem med att kvinnor inte behöver dom?

Massa män i flock är inte bra heller. Det slutar alltid med att de hittar på något meningslöst som fotboll eller cricket. Ibland blir det värre och de får för sig att de ser saker som inte finns och åker iväg för att slå andra i huvudet.

Jo en del kvinnor har större problem med styrsystemet än andra. Det är därför som de är tydligt märkta i nacken "Tag här".
  • Trust me
    Agridulce skrev 2011-09-12 18:54:10 följande:
    Förvånad Åh katten? Är det därför den där etiketten sitter i nacken? Kan ju inte se dit bak.
    Den verkar också variera i storlek; vissa dagar verkar budskapet solklart och andra dagar verkar det stå med mikroskopisk text.

Och munkar...... De har ju inte det problemet. Det intressanta är hur de löser det.
    Gör det synligare genom att inta den internationellt erkända nödpositionen är mitt förslag. Ha håret uppsatt, stå på knä och huvudet nedböjt. Funkar inte det så finns ingen med systembehörighet närvarande eller så är du i Japan. Där gör dom allt lite annorlunda.
  • Trust me
    Agridulce skrev 2011-09-12 19:08:08 följande:
    Men det är ju defaultläget och verkar ändå inte funka.
    Alltså måste jag vara i Japan. Hur kunde jag missa det???
    Sånt är livet. Det finns ett säkert sätt att kolla om du är i Japan. Åk tunnelbana i rusningstid iförd en skoluniform med riktigt kort kjol. Blir du klämd på är du i Japan och vet hur du ska bli uppmärksammad. Blir du inte klämd på är du i Stockholm och ditt problem är att för många av dina kollegor är civilingenjörer.
  • Trust me
    Agridulce skrev 2011-09-12 19:18:09 följande:
    Och där hade vi ju lösningen på problemet! Stockholm och hela kontoret fullt av civilingenjörer. F*ck!
    Haha. Looooser! Tungan ute

Inte lika hett att "jobba med IT" längre.
  • Trust me
    Agridulce skrev 2011-09-12 19:53:45 följande:
    *morrar*
    100% av dem kan ju inte vara sissys. Ska tokslampa på kontoret nästa gång.
    Kolla var "Anonym (UG-fru..)"s man i den här tråden ( www.familjeliv.se/Forum-4-337/m61014661.html ) jobbar. Då har du åtminstone en civilingenjör med fokus på väsentligheter som kollega på jobbet.
  • Trust me
    Agridulce skrev 2011-09-12 21:52:37 följande:
    Fasen RUSI - du kan ju börja jobba som kontaktförmedling.
    Fast hon bor säkert i Värmland eller så. Är det inte arbetsförmedling du menar.
Svar på tråden Varför så kåta tjejer?