• Agridulce

Varför så kåta tjejer?

Trust me skrev 2011-09-08 21:41:09 följande:
    Precis. Skulle man kunna omvandla kvinnlig kåthet till el kunde vi lägga ner kärnkraften direkt.
    Haha, där har du fel. Tror min kåthet skulle kunna ersätta Ringhals 1 vilken dag som helst.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Lollo36 skrev 2011-09-11 21:57:15 följande:
    Men då hade han väl snarare rätt än fel, eller har jag missat nåt?
    Sant. Är nog förvirrad.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Lollo36 skrev 2011-09-11 22:07:24 följande:
    Eller så kanske du är så kåt att det påverkar din syn?
    Så måste det ju vara.
    Tror hela min perceptionsförmåga är satt ur balans pga kåtförvirring.
    Naughty by nature
  • Agridulce

@RUSI : korrekt uppfattat. Mitt styrsystem blir helt utslaget vid kåthet. Det är därför det behövs en kontrollerande hand vid nämnda situation.

Och massa män i flock? Jag vet inte riktigt jag. Det skulle ju lämna en massa kåta kvinnor ensamma och vem vet? Vi kanske kommer på att vi kan leva utan er?

• Agridulce
    Trust me skrev 2011-09-12 17:40:39 följande:
    Tror du munkarna har något problem med att kvinnor inte behöver dom?
    Massa män i flock är inte bra heller. Det slutar alltid med att de hittar på något meningslöst som fotboll eller cricket. Ibland blir det värre och de får för sig att de ser saker som inte finns och åker iväg för att slå andra i huvudet.
    Jo en del kvinnor har större problem med styrsystemet än andra. Det är därför som de är tydligt märkta i nacken "Tag här".
    Förvånad Åh katten? Är det därför den där etiketten sitter i nacken? Kan ju inte se dit bak.
    Den verkar också variera i storlek; vissa dagar verkar budskapet solklart och andra dagar verkar det stå med mikroskopisk text.

Och munkar...... De har ju inte det problemet. Det intressanta är hur de löser det.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Trust me skrev 2011-09-12 19:03:19 följande:
    Gör det synligare genom att inta den internationellt erkända nödpositionen är mitt förslag. Ha håret uppsatt, stå på knä och huvudet nedböjt. Funkar inte det så finns ingen med systembehörighet närvarande eller så är du i Japan. Där gör dom allt lite annorlunda.
    Men det är ju defaultläget och verkar ändå inte funka.
    Alltså måste jag vara i Japan. Hur kunde jag missa det???
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Trust me skrev 2011-09-12 19:14:23 följande:
    Sånt är livet. Det finns ett säkert sätt att kolla om du är i Japan. Åk tunnelbana i rusningstid iförd en skoluniform med riktigt kort kjol. Blir du klämd på är du i Japan och vet hur du ska bli uppmärksammad. Blir du inte klämd på är du i Stockholm och ditt problem är att för många av dina kollegor är civilingenjörer.
    Och där hade vi ju lösningen på problemet! Stockholm och hela kontoret fullt av civilingenjörer. F*ck!
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Trust me skrev 2011-09-12 19:39:45 följande:
    Haha. Looooser! Tungan ute
    Inte lika hett att "jobba med IT" längre.
    *morrar*
    100% av dem kan ju inte vara sissys. Ska tokslampa på kontoret nästa gång.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Trust me skrev 2011-09-12 20:08:32 följande:
    Kolla var "Anonym (UG-fru..)"s man i den här tråden ( www.familjeliv.se/Forum-4-337/m61014661.html ) jobbar. Då har du åtminstone en civilingenjör med fokus på väsentligheter som kollega på jobbet.
    Fasen RUSI - du kan ju börja jobba som kontaktförmedling.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Trust me skrev 2011-09-12 22:11:22 följande:
    Fast hon bor säkert i Värmland eller så. Är det inte arbetsförmedling du menar.
    Nu märker han ord. Och bor de någonstans så bor det i Örebro. Har aldrig mött så mycket kåta människor med märkliga läggningar som i Örebro.

Fördomsfull? Japp! That's me!
    Naughty by nature
Svar på tråden Varför så kåta tjejer?