Inlägg från: Lady without tattoo |Visa alla inlägg
  • Lady without tattoo

Helammar folk inte längre?

Inte blir du väl förvånad över det? Det är lika normalt att inte helamma..så kom ner på jorden igen

Yrke: Leg pratkvarn
  • Lady without tattoo
    Lillefant skrev 2011-09-09 11:43:31 följande:
    Det har tyvärr blivit allt färre som väljer att amma eftersom många anser att det är jobbigt. (?)... Forskning visar ju att amning är det absolut bästa för barnet, därför borde man göra det så länge man har mjölk. Men som sagt, vissa vill inte offra sig för sina barn...
    Trevlig du var då.Låt ist folk göra som de vill.
  • Lady without tattoo

Tack för dina fina ord{#emotions_dlg.flower}.jag  har själv två fina friska flickor som är uppfödda på ersättning

• Lady without tattoo
    Thalis skrev 2011-09-09 13:05:33 följande:
    Så har jag gjort/gör med mina pojkar och alla är nöjda och utsövda.
    För mig har det inte varit problem att flaskmata..det är nog du som gör det till att det skulle vara problem isf
  • Lady without tattoo
    Thalis skrev 2011-09-09 13:15:04 följande:
    Så bra då,men som JAG skrev så är det vad JAG tycker!!! Om min familj och MIG!
    Ja då så
  • Lady without tattoo
    Wolfclaw skrev 2011-09-10 16:34:01 följande:
    Kan vi inte bara släppa hela grejen och låta dem som ammar amma och de som ger flaska fortsätta med det? Vi behöver inte trycka upp i ansiktet på varandra hur JAG MINSANN gör si eller så. Underförstått: "jag är en bättre förälder än du för jag ammar". Ni vet själva vilka ni är.

Men jag förstår att det verkar ha delat samhället i två läger. Vi har fått beröm för att våra pojkar har ammat för de växer så bra och är så friska. Det syns verkligen att vi inte kört med ersättning. Reaktionen på BVC när vi sa att de inte fått en droppe modersmjölk i hela sitt liv borde ha filmats...
    Tack för de fina orden.
Svar på tråden Helammar folk inte längre?