Jag är så arg!!!
Svärfar fyller år (jämnt) och vi har inte hört ett knyst om hur det ska firas. Så får vi ett mail idag att svägerskan har sedan länge planerat en resa till Mexico just den tiden och nu har svärföräldrarna bestämt sig för att följa med.
Vi har inte hört ett ord om detta, trots att vi skulle rest dit tidigare i år men fick ställa in pga av att barnen fick vattkoppor.
Jag vet att svägerskan aldrig skulle planera in en resa just över den födelsedagen utan detta måste ha varit planerat en tid och de har valt att inte säga något till sin son och hans familj!
Varför hålla kontakten alls? Varför skaffar man två barn om man bara tänker ägna sig som om man bara har ett? De älskar att spela på att vi har flyttat från dem, att vi inte kan vara med dem på helger osv. Tja, alla är inte lediga när det faller dem in och alla jobbar inte mån-fre!
När barnen växt upp och fätt egna barn, är det verkligen okej att strunta i två av fyra barnbarn och sitt ena barn?
Hur f%&n tänker dessa j&%#a människor? Och min svägerska skulle jag kunna ¤%#"%%&//. Hur schysst är hon som låter sin föräldrar välja bort sitt syskon?
Jag är så arg, kan någon förklara hur man skakar av sig detta eller förstår sig på dem eller får en chans att få dem att inse exakt hur dumma i huvudet de är???