Inlägg från: SilverLadyG |Visa alla inlägg
  • SilverLadyG

Vad betyder pojk-flickkläder<50?

Undrar vad ni tycker eftersom ser på tradera att flera verkar vara förvirradeSkrattande Jag vet vad det betyder, men hälften på tradera verkar inte veta betydelsen av x<50, vilket leder till att jag blir irriterad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-11 09:12
    rätt svar och mer kan du läsa på sidan
    matmin.kevius.com/symb.php

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad betyder pojk-flickkläder<50?
  • SilverLadyG
    såffan skrev 2011-09-10 19:08:21 följande:
    egentligen betyder det väll att kläderna är mindre än storlek 50, så varför finns inte det med som alternativ?
    Eftersom jag vill veta hur många som egentligen vet Skrattande Vet man att alternativen är fel, väljer man annat Flört
  • SilverLadyG
    norgesessan skrev 2011-09-10 19:27:53 följande:
    Qlady, fy vad fuskigt

Men jag svarade rätt i tråden iallafall

Eller är det en efterhandskonstruktion?
    Jag har gått i skolan och pluggat matte på högskolenivå så skulle skämmas och inte starta en tråd om jag inte vissteSkrattande≥,≤,>,< Skrattande
  • SilverLadyG

Ibland går jag avsiktligt in på tradera till <50 eftersom man kan få ganska så bra priser på saker som skulle kosta mer Skrattande om de skulle vara under rätt storlek{#emotions_dlg.djavulsk} Fick t.ex. Esprit set i storlek 56, för 5 kronor+ fraktSkrattande hihiiiii
    Knappt använda och jätte fina Skrattande Det lönar sig egentligen att många inte vet vad tecknet betyder.

• SilverLadyG
    krompa skrev 2011-09-10 20:09:46 följande:
    Mindre än 50. Konstigt att man startar en omröstning där rätt svar inte finns med...
    finns med, "Annat"
Svar på tråden Vad betyder pojk-flickkläder<50?