• Tatuerad

Tatuerad kille ???

Har en fråga till tjejer.

Jag är som ni kanske gissat tatuerad, det är professionellt gjorda tatueringar.
    Dom är riktigt snygga enligt mig, frågan är vad "ni" tjejer tycker om en kille som är "fulltatuerad" ?
    Jag har snart färdigställt en helkroppstatuering ( Japansk bodysuit ).

Tänder ni på det eller tror ni man är dum i huvudet när man klär av sig och ni ser hur man ser "ut" ?

Det är av denna anledning jag inte lägger upp nåt kort, för jag blir nog snabbt igenkänd. HAHAHA

Hoppas att få något bra svar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-23 17:38
    Nåt ställe en kille INTE ska tatuera ?

• Svar på tråden Tatuerad kille ???
  • Anonym

Helt sinnessjukt och skitfult om du frågar mig.

• martinam

Är du snyggt tränad till det oxå så e de ju bara snyggt. Hoppas du inte har massa piercingar till det bara, det skulle vara för mycket.

• Anonym

Jag tycker också att det är jättefult.

• Anonym (Tattood girl)

Älskar tatuerade killar.. men jag kan verkligen inte med den japanska tatueringsstilen/motiven.
    De ska vara oldschool, döskallar, pinuppor.. Ja, du vet. Så hett!
    Men självklart finns de brudar som gillar din stil också, why not?

• Apopan

Tribals är direkt osmakligt och får mig att må fysiskt dåligt. Annars så kan det aldrig bli för mycket tatueringar. Försöker få min kille att göra den där karpen som han innerst inne vill ha men inte vågar göra (det är nämligen den enda sortens tatuering han talat gott om, och då har jag x-antal stycken, och ingen av dem är en karp :P), men det går inte så bra ^^

• Anonym
    Apopan skrev 2011-09-10 23:23:39 följande:
    Tribals är direkt osmakligt och får mig att må fysiskt dåligt. Annars så kan det aldrig bli för mycket tatueringar. Försöker få min kille att göra den där karpen som han innerst inne vill ha men inte vågar göra (det är nämligen den enda sortens tatuering han talat gott om, och då har jag x-antal stycken, och ingen av dem är en karp :P), men det går inte så bra ^^
    Om 10 år är karpen lika ute som tribalsen och kinatecknen är idag. Varför inte välja något mer personligt, betydelsefullt och mindre tidsbundet?
  • Anonym (lagom)

Enstaka tatueringar tycker jag är ok, som mest hela armar om det är en helhet i motiven och snyggt gjort... men hela kroppen tycker jag inte är snyggt eller sexigt.

• Inima

Jag utgår ju ifrån mig själv, jag har tatuerat mina barns namn och tatuerat över ett ärr med två fjärilar och skugga, vilket ska symbolisera att jag lämnade en man som slog mig tack vare mina barn, de är min styrka så att säga.

Så länge dina tatueringar betyder någonting för Dig så är det en fin sak att göra tycker jag, men gjorde du den för att det är häftigt så är du ute i mina ögon

Det är ingen idé att stänga stalldörren när hästen redan rymt.
  • Apopan
    Anonym skrev 2011-09-10 23:25:28 följande:
    Om 10 år är karpen lika ute som tribalsen och kinatecknen är idag. Varför inte välja något mer personligt, betydelsefullt och mindre tidsbundet?
    Då min kille inte är särskilt hip/inne eller "med i svängarna" i övrigt så tror jag inte att det är för att det är en innegrej :P Han har snarare ett stort fiskintresse och många av de karptatueringarna han har sett har tilltalat honom estetiskt.
    Jag väljer mina egna tatueringar efter andra premisser. Men när det kommer till honom så tycker jag bara det vore trevligt om han gjorde någon öht.
  • Tatuerad
    Inima skrev 2011-09-10 23:29:35 följande:
    Jag utgår ju ifrån mig själv, jag har tatuerat mina barns namn och tatuerat över ett ärr med två fjärilar och skugga, vilket ska symbolisera att jag lämnade en man som slog mig tack vare mina barn, de är min styrka så att säga.

Så länge dina tatueringar betyder någonting för Dig så är det en fin sak att göra tycker jag, men gjorde du den för att det är häftigt så är du ute i mina ögon
    Klart jag inte gjort det för att vara häftig, jag har ju fyllt kroppen. Inte tre smågaddar utspridda. Jag tävlar med mina tatueringar och har vunnit flertalet priser.
    Det är mitt stora intresse.
Svar på tråden Tatuerad kille ???