• Tatuerad

Tatuerad kille ???

Har en fråga till tjejer.

Jag är som ni kanske gissat tatuerad, det är professionellt gjorda tatueringar.
    Dom är riktigt snygga enligt mig, frågan är vad "ni" tjejer tycker om en kille som är "fulltatuerad" ?
    Jag har snart färdigställt en helkroppstatuering ( Japansk bodysuit ).

Tänder ni på det eller tror ni man är dum i huvudet när man klär av sig och ni ser hur man ser "ut" ?

Det är av denna anledning jag inte lägger upp nåt kort, för jag blir nog snabbt igenkänd. HAHAHA

Hoppas att få något bra svar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-23 17:38
    Nåt ställe en kille INTE ska tatuera ?

• Svar på tråden Tatuerad kille ???
  • FruZäll

Skit läckert med tatueringar, både jag och mannen har och mer ska de bli:)

• FruZäll

Man tatuerar sig ju bara för sin egen skull o tycker folk de är fult så ignorera dom, tur vi alla är olika

• JessiEN

Även om man gillar tattueringar så kan man ju tycka att det finns ställen på kroppen som inte är så "fint" att tattuera.....
    Vad tycker ni??

• cpOFFER

Skulle inte kunna leva med en otatuerad man eftersom det är en sån stor del av mitt liv. Vissa känner nog igen mig med, fast jag har i af bilder :) Det är en livsstil helt enkelt

• Lebensgefahr

Jag tycker det är otroligt snyggt med tatueringar!
    sen finns det ju såklart undantag, o man blir ju inte per automatik snygg för att man har tatuering eller ful för att man inte har..

• Anonym (Yey!)

Jag ÄLSKAR killar med tatueringar.. Är nästan en fetisch hos mig.. Tycker det är otroligt sexigt och läckert ( om de är proffsigt gjorda!)

Har själv EN tatuering ( vill ha fler) men lever med en man som inte är tatuerad, kan inte tänka sig det, gillar inte tatueringar men låter mig göra vad jag vill med min kropp så länge det inte blir "för mycket"... 

Hade gärna sett att min sambo hade en tatuering eller två eftersom det ( hos mig ) ökar attraktiviteten...  

• teknikfreak

Föredrar helt klart killar utan tatueringar men skulle inte låta eventuella sådana hindra mig om intresse uppstod. Dock låter det som du har så många att de skulle försvåra det för mig från att se _dig_.

• Furstinna

Jag älskar tatueringar men dom ska vara ordentligt gjorda. Värst av allt är folk som har små skittatueringar med blommor, fjärilar och minitexter som kan mistas som enorma leverfläckar.. Jag hade gillat de :)

• Anonym (Snäckan)

Det är som med andra saker, det beror på om personen passar i dom. Vissa människor är snygga i tatueringar och andra "passar" inte i dom helt enkelt. Men det är snyggt

• NPeters

Sambons tatueringar var en av de första sakerna som gjorde att jag föll för honom. Har alltid älskat tatueringar, men inte hela bodysuits egentligen. Men det beror också på hur de ser ut på människan som har den. Jag själv känner mig naken då ajg bara har 3 tatueringar än så länge, och måste skaffa fler snart.

• Pleco

Jag gillar tatueringar men jag gillar inte automatiskt folk med tatueringar. Är du ett as så är du det även fast du har snyggaste tatueringen i stan, typ.

• zygoma girl

Tatueringar går fetbort för min del oavsett hur välgjorda de är.

Inte så att jag skulle skilja mig om maken kom hem med en tatuering men det är definitivt inget jag tycker är snyggt. 

Och ju större tatuering desto fulare i princip så tyvärr TS, även om jag kan bli imponerad över hantverket så är det inget jag går igång på om man säger så.

• HäckHäxan

Det är väl upp till personen hur den vill se ut, om jag faller för någon så är det knappast för hans tatueringar eller brist på dem.

Jag skulle dessutom aldrig gå med på att någon annan skall bestämma över min kropp så varför skulle jag vilja bestämma över någon annans. Mina tatueringar är mina, personliga och jag skiter i vad andra tycker om dom.

En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • Tatuerad

Nåt ställe man inte ska tatuera ?

• KaneL7

För mig spelar det inte så stor roll om han är tatuerad eller inte.

• HäckHäxan
    Tatuerad skrev 2012-02-23 17:39:59 följande:
    Måste väl vara upp till en själv Personligen skulle jag aldrig vilja tatuera fotsulan, händer, dock kanske ansiktet, men är högst osäker, tar nog det när jag blir gammal
    En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • Helia
    Tatuerad skrev 2012-02-23 17:39:59 följande:

Ansiktet tycker jag att man inte ska tatuera...
    Jag kräver inte mycket, vill bara ha lite av det mesta
Svar på tråden Tatuerad kille ???