Inlägg från: JohPet |Visa alla inlägg
  • JohPet

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Några frågor till er som är experter ...
    -Tjänar man mycket på att skicka efter en BB från tex tyskland eller är det tryggare/bättre att köpa från affär här i Sverige?
    -Vilken färg ska man välja??Man vill ju ha en som man inte tröttnar på samtidigt som den ska vara lite kul. Eller? hur har ni resonerat?

/En (kanske)blivande BB-ägare

• JohPet

Undrar hur det blir om jag, som bor i en liten håla, köper en bugaboo. Folk lär väl dö när de ser den. Innan de hinner kommentera...

• JohPet

Har beställt en bugaboo Cameleon idag! Blev en med färgen sand-sand. Med grå åkpåse. Jättesvårt att välja, så jag tog en med neutral färg. Hoppas inte jag ångrar mig

• JohPet

katarina77
    Ge mig inte beslutsångers nu ... Bugaboo har ju just den kombinationen som reklambild (har bilden i mitt galleri). Såå snygg!! Men visst, jag förstår vad du menar...

• JohPet

Kalmar är närmaste för oss (ca 10 mil). Vågade inte beställa via nätet och tycker att det kan vara värt de extra pengarna att man har en affär som man kan gå till om det skulle vara något fel.

• JohPet

Ja, dyrt kan man verkligen säga! Får nog hoppa över det där med lyxig skötväska så länge. Men tittar man på andra vagnar så går ju de på runt en 7000 också. Så, såå himla mycket mer är det ju inte *vill tro*.

• JohPet

Är det någon som har en bild på en grå/svart cameleon? Jag har beställt en sand/sand, men tror att jag ska ändra mig. Nu diskuterar jag och sambon vilket som är snyggast och bäst - grå/svart eller grå/sand. Han tror att det blir varmt till sommaren med svart fleece. Jag tycker att helsvart är mest stilrent...Fan också!!

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III