• Snova

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

snysop, kan du inte kopiera all bra info från förra TS och lägga i denna TS också? Jag tycker det skulle vara kanon för det var verkligen bra info. Plus att då slipper ni nog en massa upprepade frågor...

• Snova

Förösker igen, älskade infon i förra TS!

snysop, kan du inte kopiera all bra info från förra TS och lägga i denna TS också? Jag tycker det skulle vara kanon för det var verkligen bra info. Plus att då slipper ni nog en massa upprepade frågor...

• Snova

Tack snysop för att du lagt in infon från första TS, jag och säkert fler uppskattar det verkligen!

Tror jag definitivt har bestämt mig nu, det blir en BB Cam om jag så ska lägga mig pågolvet och gråta för att tigga ihop alla pengar!

GOTT NYTT ÅR allihopa!

• Snova

Gott nytt år!

Hur har det gått nu med snön tycker ni, ni som orkar svara???

• Snova

Hur funkar den nu i snön då?

Har tänkt fråga så länge att jag ej ens vet om jag redan gjort det. Säkert ngn annan som undrat nyligen också men jag orkar ej leta tillbaka, ni skriver så fort.

Ett par svar räcker! Tack!

• Snova

Finns geckon bara i tre färger? Trodde den var som frogen...

Blir troligen cam för oss, därför har jag ej sett det där förut!

• Snova

Är också trött på allt skitsnack om vagnen! Har aldrig sett en vagn som folk verkar så nöjda med som BB och det har övertygat mig.Men det är otroligt vad mkt folk det finns här inne som älskar att klanka ner på vagnen/gotta sig i Camens dåliga testresultat. Inga av dessa är folk som är intresserade av vagnen på annat sätt än att just snacka skit om den.

Rabiata är de också, jag blev halvt mobbad i en tråd av två sådana rabiata kärringar. Detta utan att jag sagt varken mkt eller ngt speciellt egentligen! Puckon!

BESTÄLLD VÅR CAM IGÅR, JIPPIE!!! Grå/svart blev det tråkigt nog efter veckor av färgbeslutsångest!
  • Snova

Helena; GRATTIS!

Konstigt att det inte varit så mkt gottande härinne bland folk som älskar att hitta fel på BB iom dagens DN där BB kommenterade testet... Hur känner ni inför det? Var ju skönt fel i slutet av artikeln/notisen där det lät som BB ej var vändbar. Men ändå, BB's kommentar känns ju sådär.

Fast jag är nöjd med valet ändå, har ju aldrig hört om felet av ngn här!

Det där med handtag som ej klarade kyla (extrem sådan iofs), gällde det BB? Fattade ej...kollade aldrig ursprungstestet eftersom jag läst det i Vi Föräldrar. Minns inget om avfrusna handtag därifrån iaf...

• Snova

Jo, efter testet var det ju så man kräktes men jag tänkte att nu kan ju ingen ens förklaraså nu skulle det väl bli galet men de kanske ej kan läsa så små artiklar utan bilder!

Jag kommer verkligen behöva bygeln på Camen! Tre tr utan hiss och ingen stans att låsa in vagnen i porten... Den borde väl bli mkt mindre stöldbegärlig utan liggdelen? Vilken tjuv orkar ta besvär/kostnad för att köpa ny?

Hur var det med avfruset handtag?

• Snova

Tycker också att det är mkt märkligt med breven från BB och kommentaren i DN som ej alls stämmer överens. Har DN skrivit fel? De hade ju iaf fel på slutet av artikeln där det verkar som BB ej är vändbar utan att barnet bara kan åka framåt. BB's kommentar lär vara avhuggen också för jag kan ej tänka mig annat än att de borde sagt att de ska se över problemet eller så. _Om_ DN har citerat rätt alltså!

Man skulle vilja veta exakt var DN's info kommer från...

Gottandet har småstartat i vänta barn forumet men de gottar sig snyggt!

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III