Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
SkipHopen sitter jättebra på handtaget, fast jag har ju i och för sig klämmor på vagnen.
Blue Vapor: jag har en i manchester, tycker absolut du ska ha det. Så fint.
SkipHopen sitter jättebra på handtaget, fast jag har ju i och för sig klämmor på vagnen.
Blue Vapor: jag har en i manchester, tycker absolut du ska ha det. Så fint.
Norrlandsförälder: fäller man inte bara upp de små hjulen, eller hur menar du?
Körde vagnen hem i snövädret i natt och vi var utanför stan med oplogade vägar. Lite tungt, men med de stora hjulen fram och låsta bakhjul så funkade det. Säkert något enklare med en klassisk vagn - bättre rull, fast ännu lite tyngre då... Skulle kanske provat på att köra på två hjul istället. Vissa bitar var det väldigt djup snö och då måste ju det ha fungerat ypperligt.
Maria H: vi har använt transportväskan vid flygresa. Den är jättebra och skyddar tillräckligt. En kompis åkte utan väska nyligen och har nu en trasig vagn. Tror att det är värt pengarna.
Milja: Jag tror inte det är nåt fel på den blå frogen. Vagnen står i lutning. Kolla fram resp bakhjulen i förhållande till liggdelen. Men en väldigt dålig säljbild...
Ja men en sån dyna har jag (tror jag skrivit det tidigare i tråden). Den är jättefin och jättebra!
Tänkte bara ha en fin bomullsfilt i sommar i vagnen som man kan sitta på och svepa om sig. Har inte sett nån speciell dyna som kan passa vagnen, men det kanske finns...
Uno: HURRA! Du får bli vår BB-taleskvinna. Mkt bra skrivet.
Infinite Joy: De måhända att det ser lite löjligt ut med de små hjulen i snön, men det funkar faktiskt alldeles utmärkt.
Föreslår att du lånar en vagn och kör lite så får du se hur de fungerar och själv bilda en uppfattning.
Djup snömodd i stan är det enda tillfället då jag tycker det är lite jobbigt att köra BB. Tur att det inte är så många dagar om året - och det är säkert inte skulle gå så mycket lättare med en annan vagn.
Ang. SilverCross så har jag haft en sån. Ligger en bild i mitt galleri. Saknar den lite, den var ju så fin! Och typ motsatsen till en BB.